۱۳۹۶ تیر ۱۲, دوشنبه

مشهد ؛ بازداشت ٢٧ تن از هواداران عرفان حلقه از سوی نیروهای امنیتی



روز گذشته یکی از مربیان عرفان حلقه به همراه ۲۵ تن از شاگردانش در محل برگزاری یک کلاس عرفان حلقه در شهر مشهد بازداشت شدند؛ همچنین یکی دیگر از مربیان عرفان حلقه با هویت «مصطفی عابد»، روز شنبه ۱۰ تیرماه در خیابان از سوی نیروهای امنیتی دستگیر شده است.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، روز یکشنبه ۱۱ تیرماه نیروهای امنیتی با مراجعه به کلاس « سید سعید هاشمی ابراهیمی» این مربی عرفان حلقه  و ۲۵ تن از شاگردان او را بازداشت کرده و به ساختمان پلیس امنیت در بلوار فیروزی شهر مشهد انتقال داده‌اند.
بر اساس آخرین گزارش‌ها، هیچ‌یک از افراد بازداشت‌شده تا این لحظه آزاد نشده‌اند و از وضعیت فعلی و یا سرنوشت احتمالی «مصطفی عابد» نیز اطلاعی به دست نیامده است.
همچنین «مصطفی عابد» از دیگر مربیان عرفان حلقه در مشهد نیز روز شنبه ١٠ تیرماه ١٣٩۶ از سوی مأموران لباس‌شخصی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.
بنا به گزارش خبرگزاری عرفان؛ «سید سعید هاشمی ابراهیمی» پیش از این بر اساس رأی شعبه ۳ دادگاه تجدیدنظر استان خراسان رضوی صادره در ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶، به اتهام ”توهین به مقدسات دین و شرع“ و ”تحصیل مال نامشروع“ در نهایت ضمن تأیید حکم دادگاه قبلی، به تحمل هفت سال حبس تعزیری (به مدت پنج سال تعلیقی) و پرداخت ”۵۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت“ محکوم شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر