۱۳۹۶ تیر ۲۲, پنجشنبه

پایان تلخ زندگی دختر چهارده ساله پس از آزارجنسی



متهمی که، دختر نوجوانی را ربوده و پس از آزار و اذیت‌اش گریخته بود سرانجام پس از ۲۲ روز فرار، در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از جام نیـوز ، مرد متهم ، دختر ۱۴ ساله‌ای را ربوده و پس از آزار و اذیت‌ اش گریخته بود سرانجام پس از ۲۲ روز فرار در مخفی گاهش شناسایی و دستگیر شد.
به‌دنبال این حادثه ، که در یکی از روستاهای استان گلستان رخ داد ، دختر نوجوان به زندگی‌اش پایان داد.
بنا بر اظهارات مادر خانواده، دختر نوجوان بلافاصله بعد از تعرض وحشیانه در حالی که می‌گریست خود را به خانه رساند و ماجرا را برای مادرش تعریف کرد.
مادر هم او را به آرامش دعوت کرد و قول داد صبح روز بعد و از طریق مراجع قضایی ماجرا را پیگیری کند،اما فردا صبح وقتی به اتاق دختر نوجوانش رفت درکمال ناباوری با پیکرنیمه جانش روبه‌رو شد.
با انتقال دختر نوجوان به بیمارستان تلاش‌های تیم پزشکی برای نجات او آغاز شد تا اینکه دخترک نگون بخت برای دقایقی به هوش آمد و ماجرا را برای مأموران پلیس تعریف کرد.
وی گفت: «شب ۲۷ خرداد با یکی از دوستانم در خیابان‌های روستا مشغول گفت‌ و‌گو بودم که ناگهان مرد ۳۳ ساله مجرد که از اهالی روستا بود مرا با تهدید چاقو ربوده با انتقال به خلوتگاه شیطانی‌اش مورد آزار و تجاوز قرار داد.»
با توجه به این اطلاعات و اعلام شکایت خانواده قربانی ماجرا، تجسس‌های پلیس برای به‌دست آوردن ردی از تبهکارفراری در دستور کار مأموران پلیس آگاهی گرگان قرار گرفت، اما متهم هر بار با تغییر مکان خود پلیس را در بازداشت‌اش ناکام می‌گذاشت تا اینکه سرانجام ۱۹ تیرماه، شناسایی و دستگیرشد.درحال حاضرتحقیقات از این متهم آغاز شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر