۱۳۹۶ تیر ۲۰, سه‌شنبه

خودکشی دختر ۱۵ ساله در نیشابور



خودکشی یک دختر نوجوان در خانه توسط نیروهای نجات ناکام ماند.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از رکنا، با اعلام اقدام به خودکشی یک دختر نوجوان در منزل نیروهای نجات ایستگاه یک به محل اعزام شدند .
محمد مهدی سلیمان مدیر روابط عمومی سازمان گفت : بلافاصله یکی از نجاتگران با شکستن شیشه پنجره وارد اتاق شد و پس از باز کردن درب ، مصدوم تحویل نیروهای اورژانس گردید .
طی روزهای اخیر دست‌کم سه دختر نوجوان در شهرهای مختلف ایران اقدام به خودکشی کرده‌اند یک دختر نوجوان ۱۳ ساله در شهر گچساران خود را حلق‌آویز کرده و جان سپرد، همچنین دختری ۱۵ ساله با پرت خود از روی پل در لاهیجان اقدام به خودکشی نمود، دختر نوجوان دیگری با پرش به رودخانه کارون جان خود را از دست داد.
افزایش آمار خودکشی بین نوجوانان، زنگ خطری برای مسئولان به ویژه مسئولان آموزش‌‌وپرورش و خانواده‌هاست که اگر در برخورد با این آسیب اجتماعی نیز منفعلانه رفتار شود اصلاً بعید نیست که در آینده این موضوع به معضلی جدید برای جامعه دانش‌آموزی تبدیل شود.
به گفته رئیس اورژانس اجتماعی کشور، در سال ۹۵ اورژانس اجتماعی موفق به جلوگیری از ۵۲۲۵ مورد خودکشی از سه طریق فعالیت خط ۱۲۳، خدمات سیار و مراکز مداخله در بحران شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر