۱۳۹۶ تیر ۱۹, دوشنبه

« نیست شدن تدریجی به‌ واسطه اعتصاب غذا » نامه امین افشار نادری خطاب به مسئولین در خصوص اعتصاب اعتراضی‌اش



امین افشار نادری، نوکیش مسیحی محبوس در زندان اوین که اخیراً از سوی دادگاه انقلاب به ۱۵ سال حبس محکوم گشته، به دنبال اقدامات مسئولین برای ممانعت از ملاقات زندانیان سیاسی با سفیران کشورهای خارجی و در اعتراض به نقض مکرر قانون از سوی مقامات زندان و دستگاه قضایی اقدام به اعتصاب غذا کرده است. این زندانی عقیدتی عنوان داشته که تا زمانی که دادگاهی عادلانه و منصفانه از سوی مسئولین قضایی برای وی برگزار نگردد و اقدامی برای کاستن مقدار وثیقه تعیین‌شده برای او صورت نگیرد، از اعتصاب غذا دست نخواهد کشید.
متن نامه امین افشار نادری که خطاب به مسئولین نوشته شده و برای انتشار در اختیار تارنگار حقوق بشر در ایران قرار گرفته است، در پی می‌آید:
«نزدیک به یک سال است که به دور از آزادی‌های شخصی و فردی هر ظلم و توهینی را از طرف مسئولین ، بازجوها ، زندانیان و غیره تحمل کردم و چیزی جز عدالت و انصاف نخواستم ولی شما همچنان روی مواضع ظالمانه خود ایستاده‌اید و بی‌جهت مرا به ۱۵ سال زندان محکوم نمودید. وعده‌هایی که در جلسات دادگاه در خصوص من و کشیش و دوستان و خانواده‌هایمان می‌دادید را هیچ‌ یک عمل نکردید بلکه روز به‌ روز به نفرت خود افزودید و ما را در آخر از چشم دنیا و جهان و ناظرین نظارت بر حقوق بشر و بین‌الملل پنهان نمودید ؛ باشد ! هر طور شما می‌خواهید…
تصمیم گرفتید نباشیم و من تسلیم خواسته‌های شما هرچند ظالمانه شما می‌شوم و در حال خودکشی و نیست شدن تدریجی خود به‌واسطه اعتصاب غذای خود می‌باشم.
قول می‌دهم هزینه بیشتری بر شما تحمیل نکنم؛ حتی از هر سرم و قرصی خود را محروم می‌دارم تا شاید با آتش نفرتی که در دل‌های شما است با مردن من خاموش‌ و آرام تر بشود.
امین افشار نادری
زندان اوین»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر