۱۳۹۵ بهمن ۱۹, سه‌شنبه

بیست و پنج روز ضرب و شتم دو کودک چند ماهه توسط مادر

مونا و ندا دو کودک ۱۶ و ۲ ماهه، ۲۵ روز را در آلاچیق یکی از باغ های شهریار گذرانده اند و در این مدت توسط مادر و فردی ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. این مادر به مخدر شیشه اعتیاد داشته و به تایید پزشکان دارای بیماری روانی است. کودکان در حال حاضر توسط اداره بهزیستی به شیرخوارگاه منتقل شده اند.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مهر، مونا و ندا دو کودک ۱۶ و ۲ ماهه هستند که بر روی بدن آنها آثار جراحت شدیدی دیده می شود. دو کودکی که توسط مادر و فردی ناشناس مورد آزار قرار گرفته اند.
سیما ۳۴ ساله مصرف کننده شیشه بوده و چند سالی است که اعتیاد شدیدی دارد که البته ادعا می کند که ترک کرده ولی شرایط وی نشان دهنده این است که همچنان مصرف کننده است. سیما علاوه بر داشتند اعتیاد، بیمار روانی است و این موضوع به تایید پزشکان رسیده است.
بابک ۴۰ سال دارد، وی نیز همانند همسرش اعتیاد دارد و مصرف کننده مواد صنعتی و سنتی است و به رغم اینکه چند بار در کمپ بستری شده اما همچنان مواد مصرف می کند.
چندی پیش بابک به دلیل بیماری همسرش، زندگی خود را رها و از شهریار به تهران می آید به امید اینکه زندگی جدیدی را در تهران آغاز کند. پس از این اتفاق، همسرش سیما برای پیدا کردن بابک به تهران می آید و به رغم پیگیری ها ولی نتواست آدرس و یا نشانی از همسر خود پیدا کند.
سیما پس از اینکه نتوانست همسر خود را پیدا کند مجدداً به شهریار برگشت و بعد از بازگشت فرزندان خود را با همکاری فرد ناشناس مورد آزار و اذیت قرار داد.
مونا و ندا پس از بازگشت مادر آزار بسیاری دیدند و این در حالی است که آثار جراحت بر بدن و صورت آنها مشخص است.
این دو کودک در طی این مدت بیشترین آزار را از سوی مادر و فرد ناشناس که به گفته سیما پسر عمه وی است، متحمل شده اند.
بر روی بدن و صورت مونا و ندا آثار کبودی دیده می شود که نشان از این دارد که طی ۲۵ روز به شدت مورد آزار قرار گرفته اند.
در همین رابطه محبوبه حسن مددکار موسسه خیریه مهر آفرین می گوید: “بعد از اطلاع از وضعیت خانواده اقدامات لازم برای حمایت از دو کودک آغاز شد”.
وی تصریح کرد: “با توجه به شرایط جسمی کودکان؛ با اورژانس سازمان بهزیستی تماس برقرار شد که بعد از حضور آنها، مونا و ندا از مادر جدا و به شیرخوارگاه منتقل شدند”.
حسن، ضمن تأکید بر اینکه مونا و ندا هم اکنون تحت درمان قرار دارند، افزود: “طی گزارشی که از بهزیستی دریافت شده است مادر این کودکان چندین بار به سازمان بهزیستی مراجعه کرده است و درخواست داشته که کودکانش را به وی بدهند اما مسئولان بهزیستی عنوان کردند که با توجه به شرایط مادر فعلا کودکان در شیرخوارگاه نگهداری می شوند”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر