۱۳۹۵ اسفند ۶, جمعه

مردم جنوب استان کرمان از آب آشامیدنی سالم محروم هستند



نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: «مردم جنوب استان کرمان از نعمت آب آشامیدنی سالم محروم هستند».
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از تسنیم، یحیی کمالی‌پور ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات حوزه آب در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد اظهار‌داشت: یکی از دغدغه‌های اساسی مردم جنوب استان کرمان در حوزه آب شهری و روستایی است.
وی تصریح کرد: خط انتقال پروژه‌های آب‌رسانی جنوب که قدمتی بیش از ۴۵ سال دارند، جوابگوی نیازهای مردم این منطقه نیست.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: می‌باید مسئولین برای طرح‌های ناتمامی که امروزه مشکلاتی را در بحث آب آشامیدنی ایجاد کرده چاره‌اندیشی کنند.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از روستاهای جیرفت و عنبرآباد، هیچ‌گونه امکاناتی برای آب آشامیدنی ندارند و برطرف کردن این مشکل مهم یک ضرورت برای منطقه است.
وی با تاکید بر اینکه مردم جنوب استان کرمان از نعمت آب آشامیدنی سالم محروم هستند اظهار‌ داشت: حضور مسئولان وزارت نیرو در این منطقه باید باعث تحولی در حوزه آب‌رسانی مناطق روستایی و شهری باشد.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: در بحث پیوست‌های ملی شرایط خاصی دارد که نیاز به کارشناسی کارشناسان مربوطه است و با توجه به اینکه ما پروژه‌‎‌های زیادی را در کشور به‌صورت نیمه تمام داریم باید مبالغ زیادی را خرج کنیم تا بتوانیم این پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر