۱۳۹۵ بهمن ۲۷, چهارشنبه

مسمومیت هیجده دانش آموز در چادگان اصفهان در پی نوشیدن شیر توزیعی در مدرسه

کارشناس مسوول بهداشت محیط شبکه بهداشت چادگان در استان اصفهان از مسمومیت ۱۸ دانش آموز دبیرستان دخترانه نهضت این شهرستان بر اثر نوشیدن شیر پاستوریزه خبر داد.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، علی علیپور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دانش آموزان صبح امروز بدلیل نوشیدن شیر توزیعی در مدرسه، مسموم و به بیمارستان بوعلی چادگان منتقل شدند.
وی افزود: این دانش آموزان پس از دریافت خدمات درمانی و بهبود، از بیمارستان مرخص شدند.
این کارشناس شبکه بهداشت چادگاه با بیان اینکه علائم مسمومیت دانش آموزان ناشی از استفاده از شیر فاسد بود، گفت: بر روی تعدادی از پاکت های شیر که امروز در دبیرستان نهضت چادگان توزیع شد، تاریخ تولید و انقضاء قید نشده است.
در همین پیوند، امروز جلسه ای با حضور کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان، حراست فرمانداری، حراست شبکه بهداشت، واحد تغذیه، واحد مبارزه با بیماری ها، مدیریت بحران شهرستان و نیروی انتظامی چادگان در بیمارستان بوعلی برای بررسی دلیل این مساله تشکیل شد.
مسئول کنترل کارخانه تولیدکننده شیر مدارس نیز با حضور در این جلسه، گزارشی در باره شیر توزیع شده ارائه داد اما توضیحات وی مورد قبول مسئولان شبکه بهداشت و درمان چادگان قرار نگرفت و مقرر شد این موضوع از طریق مرجع قضایی پیگیری شود.
شهرستان چادگان در ۱۱۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر