۱۳۹۵ اسفند ۵, پنجشنبه

ضبط تمامی دست نوشته‌های حسین غلامی آذر از سوی مسئولان زندان مرکزی قم



مسئولان بند یک زندان مرکزی قم وسایل شخصی حسین غلامی آذر را تفتیش و دست نوشته‌های این روحانی را ثبت و ضبط کرده‌اند.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، روز چهارشنبه ۴ اسفندماه، مسئولان اندرزگاه ۱ زندان مرکزی قم به دستور دادسرای ویژه روحانیت، اقدام به جمع‌آوری کلیه دست‌نوشته و خاطرات حسین غلامی آذر نموده‌اند.
این روحانی در بند در مدت حبس خود اقدام به نوشتن خاطرات و اتفاق‌های رخ‌داده در زندان نموده و این مساله باعث گشته تا تمامی دست نوشته‌های وی توقیف شود.
حسین غلامی آذر از تاریخ شهریورماه ۹۳ در زندان‌های مختلف ازجمله اوین و رجایی شهر نگهداری شده و از آبان ماه سال جاری به زندان لنگرود قم منتقل شده است.
حسین غلامی آذر در سال ۹۲ به اتهامات «هتک حیثیت روحانیت» و «کلاه‌برداری» به سه سال حبس و پانصد و بیست و پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. این روحانی در پرونده دیگری به «نفوذ در مقامات دولتی»، «حمل سلاح» و «خیانت‌درامانت» متهم شده که دادگاه بررسی این اتهامات تاکنون برگزار نشده است.
لازم به ذکر است که حسین غلامی آذر، چندی پیش، در اعتراض به بی‌عدالتی قوه قضائیه خود را در محل دادگاه ویژه روحانیت به آتش کشید و به بیمارستان طالقانی تهران منتقل شد. وی در تاریخ ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۴ مجدداً به دلیل مصرف سه عدد قرص جهت خودکشی به بیمارستان لقمان منتقل گردید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر