۱۳۹۵ بهمن ۱۸, دوشنبه

قتل ناموسی یک دختر توسط پدر در قائمشهر


 Image result for ‫قتل ناموسی‬‎

مرد میانسالی در اقدامی جنون آمیز دختر خود را با ضربات کارد از پای در آورد. او درباره انگیزه قتل دخترش گفت  او بدون اجازه من از خانه بیرون می رفت و گاهی شب های زیادی را بیرون از خانه و خانه دوستتانش می گذراند”.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، بنا بر این گزارش، ظهر روز پنجشنبه گذشته ۱۴ بهمن ماه ۹۵ بود که ساکنان خیابانی در جنوب قائمشهر با شنیدن فریاد های زن همسایه شان به طرف خانه آنها دویدند.
با ورود پلیس به ماجرا مشخص شد که درگیری خونینی میان اعضای خانواده رخ داده و در جریان آن دختر جوان خانواده با اصابت ضربات کارد از پای در آمده است.
وقتی مرد میانسال از سوی پلیس بازداشت و به کلانتری انتقال داده شد در جریان بازجویی های انجام گرفته ادعاهایی را مطرح کرد .
وی در حالیکه به شدن مضطرب و مشوش بود و به سختی قادر به حرف زدن بود در باره جزئیانت ماجرا گفت: “مدتی بود که از کارهای دخترم خسته شده بودم. او بدون اجازه من از خانه بیرون می رفت و گاهی شب های زیادی را بیرون از خانه و خانه دوستتانش می گذراند”.
روز حادثه وقتی متوجه شدم او باز هم علی رغم تذکرهایم کار اشتباه خود را تکرار کرد میان ما جر و بحث بوجود آمد. من نگران آبرویم بودم و نمی توانستم ببینم دخترم اینگونه رفتار می کند.
در بین جروبحث  هر دو عصبانی شده و با هم به تندی حرف زدیم. دخترم ناگهان به طرفم حمله کرده و با ناخن هایش به صورتم چنگ زد. خیلی عصبانی شده بودم. خون به مغزم نمی رسید. در یک لحظه نگاهم به کاردی که در آشپزخانه بود افتاد. آن را برداشتم می خواستم دخترم را ساکت کرده و بترسانم. به طرفش رفتم. در این میان برخلاف تصورم او با روحیه تهاجمی بیشتری به طرفم حمله ور شد.
من ضربه ای به سینه او زدم و بعد دیگر متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد. وقتی به خود آمدم دیدم او غرق در خوان روی زمین افتاده است و اعضای خانواده داد و فریاد می کنند.
سعی کردم او را به بیمارستان برسانم اما بر اثر شدت خونریزی  فوت کرده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر