۱۳۹۵ آذر ۲۹, دوشنبه

مصدومیت الهام فراهانی در بند نسوان اوین و عدم تمدید مرخصی درمانی

عکس ‏‎Bahainews‎‏
به گزارش خبرگزاری بهایی نیوز الهام فراهانی از زندانیان عقیدتی در زندان اوین در تاریخ ۶ آذر ماه به دلیل مصدومیت از ناحیه آرنج به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل عدم موافقت جهت ادامه درمان به زندان منتقل خواهد شد.

بنابر گزارش مجموعه خبری بهایی نیوز این شهروند بهایی به دلیل برخورد با بندی در زندان اوین به زمین برخورد کرده و از ناحیه آرنج دچار صدمه می شود و پس از انتقال به بیمارستان طالقانی از سوی خانواده درخواست می شود در یک بیمارستان مجهزتر (بیمارستان جم) مورد عمل قرار بگیرد اما پس از گذشت ۲۵ روز از درمان ، وی باید به زندان بازگردد.
به گفته یک منبع مطلع به گزارشگر بهایی نیوز با وجود پیگیری های خانواده این شهروند بهایی مبنی بر ادامه روند درمان و توقف حکم ، نتیجه ی حاصل نشده است و الهام فراهانی به زندان بازخواهدگشت، این درحالی است که وی باید دوران فیزیوتراپی را نیز بگذارند تا دست وی دچار مشکلات پس از عمل نشود و بهبودی او کامل حاصل شود.
این زندانی عقیدتی از زمان بازداشت و آغاز دوران محکومیت از مرخصی محروم بوده است.
پیشتر الهام فراهانی( نعیمی) شهروند بهایی ساکن تهران همراه با پسر خود شمیم نعیمی جهت اجرای حکم، بازداشت و به زندان اوین منتقل شدند.
خانم فراهانی همسر آقای عادل نعیمی است که در سال ۱۳۹۱ به ده سال زندان محکوم شده اند و هم اکنون در زندان رجایی شهر دوران محکومیت خود را طی می کنند.
الهام فراهانی شهروند بهایی است که به چهار سال حبس محکوم می باشند. همچنین فرزند ایشان نیز به سه سال حبس تعزیری محکوم شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر