۱۳۹۵ دی ۱۰, جمعه

تعیین وقت جلسه رسیدگی به اتهامات منیژه فاتحی دانشجوی مهابادی


 Image result for ‫تعیین وقت جلسه رسیدگی به اتهامات منیژه فاتحی دانشجوی مهابادی‬‎

وقت جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منیژه فاتحی دانشجوی ۲۳ ساله اهل بوکان، تعیین شد.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، منیژه فاتحی ۲۸دی ماه در دادگاه انقلاب مهاباد محاکمه خواهد شد.
یک منبع نزدیک به خانواده فاتحی با بیان این‌که تاریخ دادگاه تعیین شده و به وکیل وی آقای رمضانی ابلاغ شده است، به گزارشگر هرانا گفت: “خانواده منیژه نمی دانند چه سرنوشتی در انتظارش است. او ۲۳ سال بیشتر ندارد و ماهها در بازداشت، سختی های زیادی را تحمل کرده است. نمی دانند قاضی پرونده چه حکمی صادر خواهد کرد و از این بابت بسیار نگران هستند.”

لازم به یادآوری است، خانم فاتحی از اسفندماه سال گذشته در بازداشت اداره اطلاعات شهرهای بوکان، مهاباد و ارومیه نگهداری شده بود، سرانجام با تودیع وثیقه ۱۵۰ میلیون تومانی از بازداشت‌گاه اداره اطلاعات مهاباد موقتا تا زمان برگزاری دادگاه آزاد شد.

یک منبع آگاه به گزارشگر هرانا گفته بود: “خانم فاتحی در ابتدا در اداره اطلاعات بوکان سپس در مهاباد و دو ماه آخر را در ارومیه نگهداری شده بود و نهایتا برای جلسه بازپرسی به بوکان منتقل شد و در شعبه یک دادگاه انقلاب مهاباد توسط قاضی جوادی کیا با صدور وثیقه ۱۵۰ میلیون تومانی و تودیع آن به طور موقت امروز آزاد شد.”
این منبع مطلع با ذکر این‌که منیژه فاتحی در تاریخ پانزدهم اسفندماه سال گذشته بازداشت شده بود، اتهام مطرح شده در پرونده را «ارتباط با احزاب مخالف کُرد» عنوان کرده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر