۱۳۹۵ دی ۱۱, شنبه

دادگاه تجدیدنظر شکوفه آذر برگزار شد


Image result for ‫دادگاه تجدیدنظر شکوفه آذر برگزار شد‬‎

 روز جاری جلسه دادگاه تجدیدنظر شکوفه آذر ماسوله، فعال مدنی، برگزار شد. وی پیش‌تر توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به یک‌سال حبس تعزیری و پنج سال حبس تعلیقی محکوم شده است. یکی از موارد اتهامی خانم آذر شرکت در تجمعات اعتراضی عنوان شده که در اعتراض به اسیدپاشی انجام شده بود.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، صبح امروز یازدهم دی ماه ۹۵، جلسه دادگاه تجدیدنظر شکوفه آذر ماسوله، فعال مدنی، در شعبه ۵۴ مستقر در دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی بابایی برگزار شد.
حکم این دادگاه به زودی به وکیل این شهروند ابلاغ خواهد.
اسفندماه سال گذشته، شکوفه آذر به اتهام «تبلیغ علیه نظام» و «اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی» در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران توسط قاضی احمدزاده به یک سال حبس تعزیری و پنج سال حبس تعلیقیمحکوم شد.
شکوفه آذر ماسوله بهمراه هم پرونده ای خود، خردادماه سال ۹۴ بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بودند. هم پرونده ای وی پس از هشت ماه بازداشت موقت، بیستم بهمن ماه با سپردن وثیقه هفتاد میلیونی از زندان اوین آزاد شد و شکوفه آذر ماسوله نیز در ۲۲ اسفندماه با قید وثیقه از زندان اوین موقتا آزاد شد.
اتهامات شکوفه آذر، «تبلیغ علیه نظام» و «اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی» اعلام شده است. یکی از موارد اتهامی خانم آذر شرکت در تجمعات اعتراضی عنوان شده که در اعتراض به اسیدپاشی انجام شده بود.

ارتباط با خانواده های زندانیان و همکاری با گروههای مدافع حقوق بشر بخشی از مصادیق اتهاماتی بود که بر علیه وی مطرح شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر