۱۳۹۵ دی ۱۰, جمعه

واکنش‌های داخلی و جهانی در حمایت از اعتصاب غذای آرش صادقی



شخصیت‌ها و خبرگزاریهای خارجی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از ترند جهانی آرش صادقی در توییتر واکنش نشان دادند.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، اولین واکنش را  بی‌بی سی جهانی در خبری که در توییتر خود منتشر کرده بود به وضعیت پرونده آرش صادقی اشاره داشت.
یکی دیگر از حمایت‌ها واکنش سناتور کانادایی لیندا فرام بود که در توییتر خود اعلام کرد در این شرایط من را در کنار خود بدانید.
با این حال که واکنش‌های جهانی در حمایت از اعتصاب غذای آرش صادقی ادامه دارد، اما مسئولین قوه قضاییه همچنان از پاسخگویی به خواسته‌های این زندانی سر باز می‌زنند.
در همین حال چندین تن از نمایندگان مجلس در مصاحبه با تارنگار حقوق بشر در ایران، قول پیگیری وضعیت این زندانی سیاسی را داده‌اند.
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی شاهین شهر اصفهان اعلام کرد که پیامکهای را در رابطه با این موضوع دریافت کرده و در حال پیگیری است.
غلامرضا شرفی چهره اصولگرا و نمایندهٔ دورهٔ دهم از حوزهٔ انتخابیهٔ آبادان در استان خوزستان با اعلام اینکه جمهوری اسلامی برای هیچ یک از انسان‌ها نمی‌خواد پرونده سازی کند و قول پیگیری وضعیت این زندانی را داد.
حامد قادرمرزی نماینده مردم قروه هم اعلام کرد تاکنون تعداد زیادی پیامک در اینباره دریافت کرده است و میخواهد این موضوع را پیگیری کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر