۱۳۹۵ بهمن ۱۶, شنبه

شکایت مرتضوی از وکیل تامین اجتماعی و ترک همدانی


Image result for ‫شکایت مرتضوی از وکیل تامین اجتماعی و ترک همدانی‬‎

وکیل جمعی از شکات در پرونده مدیر عامل سابق تامین اجتماعی از شکایت سعید مرتضوی علیه او و وکیل آن سازمان خبرداد. وی با بیان اینکه این سومین مرتبه شکایت مرتضوی از این دو وکیل است، گفت که شکایت های ایشان تحت عنوان «نشر اکاذیب و افترا» است.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، مصطفی ترک همدانی در مورد آخرین وضعیت پرونده سعید مرتضوی گفت: “مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی تا به حال سه بار از بنده و وکیل سازمان تامین اجتماعی شکایت کرده است و قصد دارد ما را از جریان رسیدگی به پرونده خارج کند. شکایت های ایشان تحت عنوان نشر اکاذیب و افترا است”.

این وکیل دادگستری افزود: “تا کنون راجع به یکی از پرونده‌ها قرار منع تعقیب صادر شده و دو پرونده دیگر در حال رسیدگی در دادسرا است. ما مدارک زیادی در دادگاه تجدید نظر ارایه دادیم که عمل مجرمانه ایشان تصرف غیر قانونی نیست بلکه اختلاس است. در بسیاری از موارد هم خود او و دیگران منتفع شده اند”.

او افزود: “فعلا قسمتی از پرونده مدیر عامل سابق تامین اجتماعی در دادگاه تجدید نظر است همچنین پرونده شکایت عباس پالیزدار و پیمان حاج محمود عطار از دادستان سابق تهران نیز در دادگاه تجدید نظر در حال رسیدگی است”.
ترک همدانی همچین گفت: “بخشی از پرونده مدیرعامل سابق تامین اجتماعی که درباره حکم شلاق است، برای رسیدگی به شعبه ۶۸ دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارجاع شده است”.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر