۱۳۹۵ آذر ۱۷, چهارشنبه

آخرین وضعیت پرونده‌ عیسی سحرخیز و شکایت راکعی از شریعتمداری



علیزاده طباطبایی آخرین وضعیت پرونده‌های عیسی سحرخیز و شکایت فاطمه راکعی از حسین شریعتمداری را تشریح کرد. به گفته این وکیل دادگستری، پرونده آقای سحرخیز برای تعیین دادگاه صالح رسیدگی کننده، به دیوان عالی کشور ارسال شده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، محمود علیزاده‌طباطبایی درباره شکایت فاطمه راکعی (فعال سیاسی) از حسین شریعتمداری (مدیرمسئول روزنامه کیهان) گفت: “آنگونه که بازپرس به من گفت آخرین دفاع از مدیرمسئول روزنامه کیهان گرفته شد. ما منتظر صدور کیفرخواست هستیم”.
وی در رابطه با پرونده عیسی سحرخیز نیز گفت: “با توجه به عدم صلاحیت دادگاه کیفری یک برای رسیدگی، پرونده به دادگاه کیفری دو ارسال شد. این دادگاه نیز رسیدگی به این پرونده را در صلاحیت خود ندانست و در نتیجه پرونده برای تعیین دادگاه صالح رسیدگی کننده، به دیوان عالی کشور ارسال شد و ما اکنون منتظر تصمصم دیوان هستیم”.
این وکیل دادگستری در تاریخ ۲۱ آبان ۱۳۹۵ درباره شکایت موکلش از مدیرمسول روزنامه کیهان، گفته بود: “این شکایت در دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح است”.
علیزاده‌طباطبایی ۲۱ آبان ماه سال جاری در مورد پرونده عیسی سحرخیز نیز گفته بود: “پرونده موکلم در شعبه اول دادگاه کیفری استان است ولی هنوز تعیین وقت نشده، منتظریم تا وقت رسیدگی به آن تعیین شود”.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر