۱۳۹۵ آذر ۲۶, جمعه

دومین مراجعه به زندان اوین و بازداشت تعدادی از هواداران محمد علی طاهری /تصاویر



 برای دومین روز تعدادی از هواداران محمد علی طاهری تحت عنوان «کمپین کوچ به زندان» به زندان اوین مراجعه کردند و تعدادی از آنان بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند. تصاویر مربوط به مراجعه اعتراضی این شهروندان را در ادامه مشاهده نمایید.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز پنج شنبه ۲۵ آذرماه، جمعی از هواداران محمدعلی طاهری به زندان اوین مراجعه کردند و خواستار بازداشت خود شدند. آنان محبوس بودن آقای طاهری و ضرب و شتم شاگردان او را غیرموجه خوانده و اعلام کردند “اگر داشتن اندیشه چون آقای طاهری جرم است با این منطق ما هم مجرم هستیم و باید ما هم زندانی شویم.”
یک منبع نزدیک به این شهروندان معترض در این باره به گزارشگر هرانا گفت: ۵ نفر از آقایان که در این جمع حضور داشتند توسط نیروهای امنیتی تهدید به ضرب و شتم شدند و پس از خودداری از متفرق شدن، بازداشت شدند و به مکان نامعلومی منتقل شدند. پس از آن هم خانم ها را تهدید و مجبور به ترک محل کردند.

هویت پنج شهروند بازداشت شده روز جاری عبارت است از: «احمدرضا رهبر، علی گروسی، حسین دلیری، بهنام منصوریان و بهروز رشوند».

شایان ذکر است روز گذشته نیز جمع دیگری از هواداران محمد علی طاهری به همین شکل به زندان اوین مراجعه کرده بودند که گفته میشود تعدادی از آنان نیز بازداشت شدند و خانم های بازداشت شده به ندامتگاه زنان ری (قرچک) منتقل شده اند.
تصاویر مربوط به مراجعه اعتراضی این شهروندان را در ادامه مشاهده نمایید؛

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر