۱۳۹۵ آذر ۳۰, سه‌شنبه

وضعیت سیستم گرمایشی مدارس گیلان نامطلوب است


Image result for ‫وضعیت سیستم گرمایشی مدارس‬‎

سخنگوی شورای شهر رشت با انتقاد از وضعیت نامطلوب سیستم گرمایشی در برخی مدارس گیلان، خواستار رسیدگی و چاره اندیشی مدیران ذیربط استانی در این باره شد.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از جوان، فاطمه شیرزاد با اشاره به بازدیدهای مکرر برخی اعضای شورای شهر رشت از مدارس سطح شهر گفت: “متأسفانه در برخی مدارس شهر رشت سیستم گرمایشی یا وجود نداشته و یا در صورت وجود، نیاز به بهسازی و نوسازی اساسی دارد”.
وی با بیان اینکه وضعیت های مشابه در دیگر شهرهای استان نیز گزارش شده است، افزود: “در شرایطی که به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان تا قبل از پایان سال ۹۵ گیلان به استان سبز تبدیل می شود، پسندیده نیست که دانش آموزان این استان با پتو در کلاس حاضر شده و به تحصیل علم بپردازند”.
سخنگوی شورای شهر رشت با اشاره به سرمای هوا و نیاز دانش آموزان به شرایط مساعد برای تحصیل، لزوم بازرسی از مدارس برای بررسی وجود سیستم گرمایشی مناسب توسط تیم های نظارتی را خواستار شد.
شیرزاد به اقدامات خیران مدرسه ساز در احداث و تجهیز مدارس در گیلان اشاره کرد و گفت: “خوشبختانه در امر احداث مدارس خیر ساز در گیلان اقدامات خوبی انجام شده است به همین دلیل انتظار می رود تا خیران مدرسه ساز در امر تجهیز مدارس به سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب نیز وارد عمل شده و در این باره اقدام فوری و ویژه کنند”.
وی همچنین با اشاره به تأکیدات وزیر آموزش و پرورش درباره منع استفاده از بخاری های نفتی در مدارس سراسر کشور افزود: “نظر به تأکیدات وزیر آموزش و پرورش درباره منع استفاده از بخاری های نفتی در مدارس سراسر کشور و با توجه به اینکه هنوز برخی مدارس در استان از این روش برای گرمایش کلاس ها بهره می گیرند، نیاز است تا مدیران استانی با تأکیدات استاندار گیلان نسبت به ساماندهی این مهم چاره اندیشی کنند”.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر