۱۳۹۵ دی ۴, شنبه

تنبیه بدنی دانش‌آموزان با شیلنگ در شهرستان برخوار



مدیر مدرسه ابتدایی شهید شیرودی حبیب‌آباد به دلیل این‌‌که دانش‌آموزان یک کلاس تکالیفشان را انجام نداده‌اند با شیلنگ دانش‌آموزان را تنبیه بدنی کرد.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از مهر، مدیر مدرسه به دنبال درخواست معلم به دلیل این‌‌که دانش‌آموزان یک کلاس در دبستان «شهید شیرودی» شهرستان برخوار در شهر حبیب‌آباد تکالیفشان را انجام ندادند، آن‌ها را با شیلنگ تنبیه بدنی کرده است.
این اتفاق که در هفته گذشته رخ داده است زمینه نارضایتی والدین دانش‌آموزان را به همراه داشته است و در نهایت با اعلام شکایت از این مدیر، موضوع به اداره آموزش و پرورش برخوار گزارش شده است.
به گفته شاهدان عینی مدیر این مدرسه،  بدن ۲۰ دانش‌آموز  این کلاس را تنبیه کرده است و والدین خواستار پیگیری و رسیدگی به این نوع رفتار شده‌اند.
در این راستا علی بابایی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان برخوار با بیان این‌که معلم این دانش‌آموزان به دلیل عدم انجام تکالیف، والدین دانش‌آموزان را احضار کرده و پس از به نتیجه نرسیدن، از مدیر درخواست برخورد با دانش‌آموزان را داشته است، اضافه کرد: اقدام مدیر خلاف مقررات است و به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر