۱۳۹۵ آذر ۱۶, سه‌شنبه

موحدی کرمانی: اینترنت سبب بی‌غیرتی، موادفروشی و تل سکس می‌شود

13950314000534_photol

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران بر این باور است که تمامی مفاسد در جامعه اسلامی از اینترنت سرچشمه می گیرد

به گزارش«محبت نیوز» موحدی کرمانی گفته در فضای مجازی شاهد هستیم که بسیاری از دختران، عکس‌های برهنه‌ای از خودشان را منتشر می‌کنند.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران می‌گوید، «اینترنت سبب تشویق به خودکشی، ارائه راهکارهای آسان برای خودکشی، انواع مفاسد جنسی، ایجاد شبهه، دعوت به بی‌غیرتی، کمک به شورش، فروش اسلحه، فروش مواد مخدر، گرایش به سازمان مجاهدین خلق و منافق و ایجاد انحرافات فکری و محتوای ضاله می‌شود».

به گزارش ایکنا، موحدی کرمانی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به تعیین اولویت‌های امر به معروف و نهی از منکر گفته، «اولویت‌های منکرات باید مشخص شود که با صحبت‌های انجام شده توسط اعضا متوجه نشدم که کدام یک از موارد جزء اولویت‌های منکرات است».

او با اشاره به اظهارات علی خامنه‌ای در مورد شبیخون فرهنگی گفته «وقتی مقام معظم رهبری فرهنگ را در اولویت می‌دانند و به شبیخون فرهنگی اشاره می‌کنند؛ بنابراین باید این موضوع را مورد توجه قرار دهیم، موضوعی که امروزه گرفتارش شدیم و وارد منازل‌مان شده است».

به باور او شبیخون فرهنگی این است که به سراغ همسران و فرزندان کوچک و بزرگمان آمده و اگر وارد یک ضیافت خویشاوندی شوید، متوجه می‌شوید که همه اعم از کوچک و بزرگ، سرشان را وارد موبایل‌ها کرده‌اند و آیا این سوال برایمان پیش آمده است که در این موبایل‌ها چه می‌گذرد و مردم چه می‌بینند.

به ادعای او بدحجابی بد است، اما فضای مجازی صدبرابر بدتر است. در این محتوای بدست آمده از مزایای فضای مجازی گفته شده که شامل بانکداری الکترونیکی، تسهیل در ارتباطات، دسترسی به منابع علمی، کمک به محیط زیست، دولت الکترونیک و تجارت الکترونیک است.

موحدی کرمانی افزود: «ترویج میلیون‌ها سایت در راستای ترویج فساد، فحشا، فیلم و عکس مستهجن، انتشار مطالب و فیلم‌های ضد خدا، دین، تشیع و معنویت و جاسوسی از حریم شخصی از جمله آثار منفی اینترنت بوده که در این محتوای بدست آمده از مجلس خبرگان است».

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران تصریح کرد: «در فضای مجازی شاهد هستیم که بسیاری از دختران، عکس‌های برهنه‌ای از خودشان را منتشر می‌کنند که این امر سکس اینترنتی و تل سکس است که متأسفانه این امر در کشور رایج شده است».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر