۱۳۹۵ آذر ۲۰, شنبه

برخورد پلیس با خوانندگان زیرزمینی


برخورد پلیس با خوانندگان زیرزمینی

سخنگوی ناجا با اشاره به مسئولیت وزارت ارشاد برای طراحی ساز و کار مناسب به منظور ساماندهی فعالیت خوانندگان گفت: در صورت ارائه گزارش از موضوعات این‌چنینی، پلیس با حکم قضائی و بر اساس قانون، برخورد لازم را انجام خواهد داد.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از تسنیم، سعید منتظرالمهدی با اشاره به وظایف پلیس در برخورد با موسیقی‌های غیرمجاز و خواننده‌های زیرزمینی اظهار داشت: این حوزه در حیطه وظایف وزارت ارشاد است که با طراحی ساز و کارهای مناسب، اجازه ندهد مساله به یک موضوع زیرزمینی تبدیل شود تا همه فعالیت‌ها در مدار خودش انجام شود.
وی با بیان این‌که وزارت ارشاد در حال انجام وظایف خود در این حوزه است افزود: به هر حال اگر گزارشی از فعالیت خوانندگان زیرزمینی و در حیطه موسیقی به دست پلیس برسد، پلیس با هماهنگی مراجع قضایی موضوع را پیگیری می‌کند.
سخنگوی ناجا خاطرنشان کرد: قطعاً پلیس در مواجهه با موضوعات اینچنینی تابع قانون است و در صورت حکم قضایی برخورد لازم و متناسب با قانون را انجام خواهد داد.
موضوع خوانندگان و موسیقی‌های زیرزمینی مساله‌ای است که در سال‌های اخیر حساسیت بیشتری یافته و در یک ماه گذشته نیز دادستان تهران از دستگیری یک خواننده غیرمجاز زیر زمینی خبر داده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر