۱۳۹۵ آذر ۲۹, دوشنبه

نامه زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر به کارگر زندانی بهنام ابراهیم زاده


نامه زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر کرج به بهنام ابراهیم زاده

 روز یکشنبه ۲۸ آذرماه ۱۳۹۵، سه تن از زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر کرج، نامه ای به بهنام ابراهیم زاده همبندی سابق خود نوشته اند.
به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی؛ رضا کاهه، ابراهیم فیروزی، حمید نوروزی، سه تن از زندانیانی هستند که طی نامه ای در خصوص نگرانی و دغدغه های بهنام ابراهیم زاده، از تلاش های بی وقفه وی در زمینه حقوق بشر و فعالیت های مدنی قدردانی کرده اند.
متن کامل این نامه را در زیر می خوانید:
برای فعال سیاسی، کارگری و حقوق بشری، بهنام ابراهیم زاده سنبل مقاومت و پایداری
هنوز هم در ماتم سرایی به نام زندان رجایی شهر، لکه ننگی در نزدیکی قلب پایتخت، در جایی که مدعیان آن از پرچم داری حقوق بشر دم می زنند و دائیه ی رهبری و هدایت دنیا را دارند آن هم تحت قوانین خودنوشته ای که تمام قوانین آن نیز همانند درخت کهنسالی که از اندرون می سوزد، یک به یک قربانی آتشی شده که خود برافروخته اند. دیگر کمتر رنگ غیرتی را در میان حکام می بینید که با بردن نام، خاک، ناموس و وطن شاهد قلیان خون در چهره هایشان باشیم و از این برافروختگی دچار هیجان شویم. ماتم سرا و شکنجه گاهی که چهره هایی آشنا در آن دیده می شوند. زندانیان سیاسی چون بهنام ابراهیم زاده فعال کارگری و حقوق بشری و زندانیانی که ثانیه ها و دقایق عمر خود را صادقانه صرف و وقت کشور و مردم خود نموده اند. زندانیانی که هنوز نام قهرمانان ایران را از بر هستند. کسانی که از سرگذشت مازیارها و بابک ها، غلام کشاورزها و کمانگرها با احترام یام می کنند. بهنام ابراهیم زاده وبلاگ نویس و فعال کارگری و حقوق کودک چهره محبوب و نام آشنا در زندان رجایی شهر کرج که با اوج اقتدار عجین شده و پایبند به اصول مبارزاتی و کار رسانه ای و خبرنگاری می باشد هرگز از آنها عبور نکرده و آنها را دستسازی خواسته ها و امیال شخصی قرار نداده است. ساده می نویسد، اما محکم و متین نافذ و دقت و گفتن از حقایق را فدای سرعت بالای رسانه های امروزی نمی کند چرا که ترس از عقب افتادن از غافله ندارد. او می گوید نسبت به سیاستمداران فاسد بیتفاوت نباشید که کشور را به ورطه ویرانی و نابودی کشانده اند ما باید خودمان متحدانه و صادقانه وضع موجود را تغییر دهیم. او این روزها در کنارنگرانی و دغدغه های حقوق بشری اعدام و قصاص همبندیانش و ادامه آزار و اذیت زندانیان سیاسی و بی توجهی مسئولان به اعتصاب غذای زندانیان سیاسی صدور احکام های ناعادلانه اخیر دغدغه های مهم دیگری هم دارد آن هم اتهام انگ زنی تحقیر و تهمت پراکنی ها و رواج غرض ورزی ها و رواج تنگ نظری ها که خود حاشیه های بسیاری دارند و غرق در فساد اخلاقی اند اما در راستای اهداف دشمنان اکنون هدفمند و بدون هیچ گونه ملاحضات اخلاقی و انسانی، کینه جویانه برچسب هایی را در فضای مجازی و رسانه ای به برخی چره ها و فعالین سیاسی خصوصا چند خانم فعال سیاسی سنجاق می کنند این افراد که ادعای سیاسی بودن هم دارند کارنامه سیاهی در بین فعالین سیاسی دارند از بنیان های اخلاقی و سیاسی تهی و محرومند و غرق در بحران خودشیفتگی و هویتی اند و فاقد معیارهای اخلاقی هستند و هیچ جایگاهی میان فعالین سیاسی و مردم ندارند. بهنام ابراهیم زاده معتقد است این افراد حاشیه دار همان مزدورانی هستند که در راستای اهداف وزارت و با هماهنگی وزارت اطلاعات اقدام به تهدیدهای سیاسی و شانتاژ فعالین سابق سیاسی می کنند می خواهند مسیر مبارزه را به بیراهه بکشانند اما مطمئنا این افراد و محدود افرادی که با فضاحت فساد اخلاقی خود را به خارج از کشور خصوصا امریکا رسانده و حتی رانده شده از جنبش کارگری هم شده اند و از نام زندانیان سیاسی سوء استفاده کرده و گاه و بیگاه بدون اطلاع زندانیان سیاسی بیانیه و مطالبی را به امضا آنها منتشر می کنند جز شرمساری چیزی نصیبشان نخواهد شد.
رضا کاهه
ابراهیم فیروزی


حمید نوروزی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر