۱۳۹۵ آذر ۱۳, شنبه

تداوم نگهداری وحید صیادی‌نصیری در بند چهار زندان اوین


وحید صیادی نصیری

وحید صیادی‌نصیری، زندانی سیاسی، از ۲۱ روز پیش در بند چهار زندان اوین در شرایط نامساعدی نگهداری می شود و مسئولین با درخواست وی منبی بر انتقال به بند قبلی مخالفت می کنند.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، وحید صیادی‌نصیری که از ۲۲ آبان ماه به صورت تنبیهی از بند هشت به بند چهار زندان اوین منتقل شده است، همچنان محروم از رسیدگی درمانی در سالن سه اندرزگاه چهار زندان اوین و در میان زندانیانی با جرایم مالی به سر می برد.
در این بند، افرادی با بیماری های واگیر دار از جمله هپاتیت و اچ ای وی نیز نگهداری می شوند که این مسأله سلامت سایر زندانیان این بند را به خطر می اندازد.
شایان ذکر است که وحید صیادی‌نصیری پیش از این به مدت چهل روز در اعتراض به بلاتکلیفی پرونده خود دست به اعتصاب غذا زد و با وعده مسولین مبنی بر ارجاع پرونده به دادگاه تجدید نظر به اعتصاب خود پایان داد.
گفتنی است که علیرغم وضعیت نامساعد جسمانی این زندانی سیاسی، مسئولین از رسیدگی درمانی و انتقال وی به بهداری خودداری می کنند.
وحید صیادی‌نصیری در مهرماه سال ۹۴ از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و از سوی دستگاه قضایی به تحمل هشت سال حبس محکوم گشته اما تاکنون دادگاه تجدیدنظر وی برگزار نشده است.
همچنین وحید صیادی‌نصیری در تابستان ۹۴ نیز به اتهام فعالیت‌های فیس‌بوکی بازداشت و پس از چند هفته با قرار وثیقه آزاد شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر