۱۳۹۵ دی ۲۸, سه‌شنبه

انتقال شاهین ذوقی به زندان اوین و بازگرداندن دوباره این زندانی به رجایی شهر


 انتقال شاهین ذوقی تبار به زندان اوین و بازگرداندن دوباره این زندانی به رجایی شهر

صبح روز سه شنبه ۲۸ دی ماه ۱۳۹۵ شاهین ذوقی تبار، زندانی سیاسی زندان رجایی شهر به زندان اوین منتقل و پس از گذشت ساعاتی مجددا به زندان رجایی شهر بازگردانده شد.
به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی؛ شاهین ذوقی تبار صبح روز جاری به زندان اوین منتقل شد و در پی پرس و جوی همبندیانش تنها اطلاعات به دست آمده این بود که این انتقال تنها برای چند روز است و دوباره او را به زندان رجایی شهر بازخواهند گرداند.
با گذشت ساعاتی از انتقال ذوقی تبار، وی را چند روز هم در زندان اوین نگهداری نکرده و مجددا به زندان رجایی شهر بازگرداندند. این زندانی هم اکنون در سالن ۱۲ موسوم به زندانیان سیاسی – عقیدتی نگهداری می شود.
لازم به یادآوری است که شاهین ذوقی تبار در سن ۲۵ سالگی و در ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ به اتهام هواداری از سازمان های معاند به ۶ سال حبس محکوم شد. این زندانی در آغاز بازداشت، بیش از یک سال را در انفرادی های ۲-الف زندان اوین و در بدترین شرایط پشت سر گذاشت. پس از گذراندن یک سال انفرادی وی را به زندان اوین منتقل کردند و در پی یک درگیری ساختگی توسط زندانیان باجگیر در این زندان ذوقی تبار را به عنوان تنبیه از آنجا به زندان رجایی شهر کرج منتقل کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر