۱۳۹۵ بهمن ۱۱, دوشنبه

محمد نوریزاد: «ما خودمان هزار تا ترامپ هستیم!»

Image result for ‫محمد نوریزاد‬‎
نظام حاکم سالهاست میلیونهاایرانی راپشت مرزهانگاه داشته"
محمد نوریزاد در نهمین تحلیل هفتگی خود از شبکه جهانی «دُرّ تی وی» جلوگیری از برگزاری جشن سده توسط نیروهای امنیتی و قانون منع ورود اتباع ۷ کشور به آمریکا را مورد بررسی قرار داد.
 محمد نوری‌زاد در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: جشن سده مخصوص زرتشتیان نیست و مخصوص همه ایرانیان است.
وی از ممانعت مأموران امنیتی در سیرجان از برگزاری مراسم جشن سده خبر داد و گفت: برنامه این جشن در شهرهای دیگر نیز با فشار مأموران امنیتی لغو شده است.
محمد نوری‌زاد با انتقاد از رفتار مسئولین کشور در خصوص برگزاری مراسم‌های ملی و اصیل باستانی گفت: این ممانعت‌ها به دلیل ترس حاکمیت به خاطر از رونق افتادن مجالس مذهبی است.
این هنرمند منتقد در ادامه‌ی سخنان خود به فرمان دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص لغو موقت ویزا برای ۷ کشور مسلمان پرداخت و گفت: ما چند میلیون ایرانی در پشت مرزها داریم که دلشان برای بازگشت به وطن‌شان می‌تپد، اما مسئولین کشور نمی‌گذارند ایرانیان بازگردند و آنان را بازداشت و اموالشان را توقیف می‌کنند.
وی افزود: ما خودمان هزار ترامپ داریم و هزاران «قوانین ترامپی» در این کشور حاکم است، اما مسئولین کشور از ترامپ به خاطر وضع این قانون انتقاد می‌کنند.
نوری‌زاد اقدام دادستان زن آمریکا در توقیف فرمان دونالد ترامپ را «شکوهمند» توصیف و آن را «الگوی رفتار مدیریتی در برابر رئیس‌جمهور» قدرتمندترین کشور دنیا دانست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر