۱۳۹۵ بهمن ۱۰, یکشنبه

سی درصد از مدارس ناحیه یک خرم‌آباد تخریبی هستند

Image result for ‫سی درصد از مدارس تخریبی هستند‬‎
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد گفت که در حال حاضر ۳۰ درصد از مدارس ناحیه یک خرم آباد تخریبی و ۳۰ درصد نیز فرسوده هستند.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مهر، اسد الله عباس زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان اظهار داشت: “بحث تغییر کاربری و جذب سرمایه گذار در آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد در دستور کار قرار گرفته شده است”.
وی با بیان اینکه حدود سه هزار و ۲۰۰ متر فضای متروکه در چهار راه فرهنگ خرم آباد داریم که معطل سرمایه گذار بوده چرا که توسعه و ارتقای آن از عهده آموزش و پرورش برنمی آید ادامه داد: “آموزش وپرورش ناحیه یک خرم آباد نیز نیاز به تغییر کاربری و جذب سرمایه گذار دارد”.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد با بیان اینکه پژوهش سرای دورود ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان درآمد دارد و دیگر به آموزش وپرورش وابسته نیست افزود: “ناحیه یک خرم آباد در بحث اسکان و جذب مسافران نوروزی اقدامات خوبی داشته اما در بحث فضاها با مشکلات فروانی مواجه است”.
عباس زاده با تاکید بر اینکه با ساخت مجتمع رفاهی آموزشی و تجاری ناحیه یک خرم آباد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد خاطرنشان کرد: “در حال حاضر ۳۰ درصد از مدارس ناحیه یک خرم آباد تخریبی و ۳۰ درصد نیز فرسوده هستند”.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر