۱۳۹۵ دی ۲۹, چهارشنبه

وخامت وضعیت جسمانی یک زندانی در زندان رجایی شهر


وخامت وضعیت جسمانی یک زندانی در زندان رجایی شهر

 روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه ۱۳۹۵ یکی از زندانیان عادی اندرزگاه ۱۰ زندان رجایی شهر کرج، با وخامت وضعیت جسمانی به بهداری این زندان منتقل شده است.
به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی؛ فریبرزقلی زاده، زندانی عادی سالن ۳۰ در اندرزگاه ۱۰ زندان رجایی شهر، با وخامت وضعیت جسمانی، به کمک همبندیان و با برانکارد به بهداری زندان منتقل شده است.
به گفته شاهدان عینی، این زندانی در بهداری و بر روی برانکارد کاملا برهنه بوده و به نوع خاصی از بیماری های پوستی مبتلا شده است اما با وجود وضعیت نامساعد وی، مسئولین اقدامی برای اعزام وی به بیارستان صورت نداده اند.
فریبرز قلی زاده که در بند زندانیان قرصی و متادونی نگهداری می شود شرایط خوبی ندارد و ممکن است هر لحظه به دلیل شدت گرفتن بیماری جانش را از دست بدهد اما نه تنها مسئولین وی را به بیمارستان اعزام نکرده بلکه از سالن زندانیان متادونی خارج نمی کنند. سالن مربوطه به دلیل وجود زندانیانی که معتاد به انواع قرص و مواد مخدر هستند شیوع و شدت بیماری را سرعت می بخشد.
به گفته زندانیان، فریبرز قلی زاده کاملا زمین گیر شده و با توجه به شرایط وخیمی که دارد قادر به تحمل پوشیدن لباس هم نیست و هم اکنون به صورت کاملا برهنه در بهداری نگهداری می شود این در حالی است که بهرامی، پزشک و جراح عمومی به دفعات برای وی حکم عدم تحمل کیفر صادر کرده اما مسئولین قضایی هر بار از آزادی این زندانی جلوگیری می کنند.
لازم به یادآوری است که بی توجهی مسئولین قضایی به احکام عدم تحمل کیفر و رسیدگی های پزشکی لازم و به موقع، چندی پیش جان یک زندانی به نام جواد محمدزاده را گرفت و سال گذشته نیز شاهد مرگ مهدی ایاز دیگر زندانی محبوس در این زندان بودیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر