۱۳۹۴ اسفند ۹, یکشنبه

حسین مرعشی: جناج پیروز رعایت اخلاق را همچنان در دستور کار قرار دهد

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در تحلیل خود از رأی مردم تهران، گفت: ما شاهد یک بلوغ سیاسی در تهران هستیم که این بلوغ پشتوانه مهمی در کشور و نظام است.
به گزارش خبرآنلاین، حسین مرعشی، با اشاره به اینکه اکثریت مردم با گرایش حامی دولت، اصلاحات و اصولگرایی به لیست‌ها رأی دادند، اظهار کرد: مردم به احزاب و جناح‌ها اعتماد کردند و این کنش سیاسی تکامل‌یافتگی سیاسی ایران و اتفاق مبارکی است.
او در ادامه افزود: اکنون می‌توان شاخص توسعه سیاسی ایران در تهران را ۱۰۰، در مراکز استان‌ها ۵۰ و در شهرستان‌ها ۳۰ در نظر گرفت. ظرف ده سال آینده توسعه‌یافتگی سیاسی به سراسر ایران سرایت می‌کند و مردم می‌آموزند به جای تکیه بر شناخت خود به سمت انتخاب بسته‌های سیاسی پیش بروند.
مرعشی با تشکر ویژه از مردم برای برداشتن گام دوم برای اصلاح امور کشور، خاطرنشان کرد: حتماً مجلس بعدی قوی‌تر خواهد بود. از نظر ما دوره کنونی، دوره همکاری برای حل مشکلات کشور است. مجلس بعدی پشتیبان دولت است برای تقویت دولت، استانداران و برداشتن گام‌های مهم در عرصه اقتصاد برای عبور از رکود، ایجاد رونق و اشتغال.
وی تأکید کرد: جناح پیروز باید قدر رأی مردم را بداند و در شأن رأی مردم عمل کند. جناج پیروز رعایت اخلاق را همچنان باید در دستور کار خود قرار دهد. امروز، روز همکاری برای حل مشکلات مردمی است که از همه جهت پای نظام ایستاده‌اند و از رهبر و دولت حمایت می‌کنند.
سخنگوی حزب کارگزاران درباره چرایی رأی مردم به لیست امید، افزود: مردم نتیجه حاکمیت اصولگراها در سه دوره مجلس را دیدند و رأی به تغییر دادند. مردم دیدند که در این سه دوره مجلس نتیجه ملموسی عاید کشور نشد. مردم دیدند با این وجود اصولگرایان به حضور در مجلس اصرار دارند و از رد صلاحیت درست یا غلط رقبای خود خوشحال‌اند پس تصمیم گرفتند به اصلاح‌طلبان و حامیان ناشناخته دولت رأی دهند ولی به اصولگرایان شناخته شده رأی ندادند.
مرعشی در پایان خاطرنشان کرد: جناح برنده انتخابات هم باید بداند که اگر به مردم خدمت نکنند، سرنوشت امروز اصولگرایان برای آنها هم رقم خواهد خورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر