۱۳۹۴ اسفند ۱۰, دوشنبه

عدم رسیدگی به وضعیت علیرضا احمدی در زندان اوین

alireza ahmadi 1


 علیرضا احمدی زندانی امنیتی زندان اوین به دلیل پارگی دیافراگم روده ای و مشکلات شدید قلبی و تنفسی با مشکلات و درد شدید مواجه است و مسئولین زندان از اعزام و درمان او خودداری می‌کنند. مسئولین زندان گفته‌اند به دلیل هزینه بالا قادر به درمان او نیستند.
بنا به اطلاع منابع هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، علیرضا احمدی زندانی ۳۰ ساله محبوس در بند هفت اوین، همچنین به دلیل مشکل دررفتگی لگن پا و معلولیت جسمی که از کودکی دچار آن بوده و عدم رسیدگی پزشکی توسط بهداری زندان اوین و متعاقبا حاد شدن بیماری، وضعیت دشواری را سپری می کند.
بنابر گزارش ها از ابتدای ورود علیرضا احمدی به زندان اوین، بهداری زندان برای تسکین درد وی از داروی متادون و مصرف به صورت روزانه استفاده نموده که مصرف بیش از اندازه آن  تاثیر بدی روی وی داشته است به طوری که او دچار اختلالات شدید روانی ناشی از مصرف متادون شده است.
این زندانی که از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به اتهام «همکاری با دول متخاصم» به ۴ سال زندان محکوم شده بود، در تاریخ ۸ مهر ماه ۱۳۹۱ جهت تحمل محکومیت خود به زندان اوین فراخوانده شد و هم اینک در بند هفت زندان اوین محکومیت خود را سپری می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر