۱۳۹۴ اسفند ۱۰, دوشنبه

صدور کیفرخواست برای ۱۴ نفر از متهمان حادثه تیراندازی به عزاداران حسینی دزفول


hokm

 بازپرس شعبه اول دادسرای اهواز از صدور کیفرخواست برای ۱۴ نفر از متهمان حادثه تیراندازی به هیئت عزاداری قمر بنی هاشم صفی آباد دزفول خبرداد.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از میزان، محمد اسدی نژاد با تشریح آخرین جزئیات حادثه تیراندازی به هیئت عزاداران صفی آباد دزفول گفت: “به زودی کیفرخواست برای ۱۴ نفر از متهمان این حادثه صادرو پرونده به دادگاه کیفری یک ارسال می شود”.
وی در رابطه با جزئیات جدید از این پرونده افزود: “بخشی از این پرونده درخصوص اتهام محاربه به دادگاه انقلاب اهواز و در خصوص قتل نفس نیز به دادگاه کیفری یک استان ارسال خواهد شد”.
بازپرس شعبه اول دادسرای اهواز در ادامه گفت: “عوامل این حادثه گروهکی را با اعتقادات سلفی در روستاهای اطراف شوش و شاوور تشکیل داده بودند که ۵ نفر از این افراد که قصدشان ارعاب شیعیان منطقه بود دستگیر شدند”.
حوالی ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه جمعه شب ۲۴ مهرماه چند فرد مسلح سوار بر یک دستگاه خودروی سواری پژو تکیه هیات عزاداری قمر بنی هاشم شهر صفی آباد را به رگبار بستند. سرنشینان خودرو که سر و صورت خود را پوشانده بودند با سلاح کلاشینکف به تکیه هیات عزاداری قمر بنی هاشم تیراندازی کرده و متواری شدند.
در این حادثه چهار نفر از عزاداران حسینی زخمی شدند که دو نفر از آنان به نام های بهمن رضایی نیا و حسین کریمی بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند. شهر صفی آباد با حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت در ۱۴ کیلومتری شهر دزفول و در بخش مرکزی این شهرستان واقع است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر