۱۳۹۴ اسفند ۷, جمعه

سکوت مسئولان درباره اخذ رای از موسوی و رهنورد



در حالی که رسانه های امنیتی به طور گسترده به انتشار اخبار ضد و نقیض درباره انتقال یا عدم انتقال صندوق سیار به زندان اختر پرداخته اند، کلمه نمی تواند تایید کند که مسئولان به وظیفه خود برای اخذ رای از محصوران عمل کرده اند.
به گزارش کلمه، با وجود آنکه میرحسین موسوی و زهرا رهنورد از روزهای گذشته اعلام کرده بودند که قصد دارند در انتخابات هفتم اسفند شرکت کنند و از زندانبانان خواسته بودند تا صندوق سیار رای به محل زندان خانگی آورده شود، هنوز خبر موثقی که تایید کند آیا متصدیان امور به وظیفه قانونی خود عمل کرده اند یا خیر، وجود ندارد.
این در حالی است که پس از خبر دروغ صبح رسانه های امنیتی که ادعا کرده بودند صندوق سیار به خانه اختر برده شده اما موسوی و رهنورد رای نداده اند، بعدازظهر امروز برخی رسانه های غیررسمی دیگر ادعای مراجعه صندوق سیار و اخذ رای از محصوران را مطرح کردند.
با این حال کلمه با توجه به پاسخگو نبودن ماموران امنیتی و مسئولان دولتی، هنوز نمی تواند تایید کند که این امر محقق شده یا خیر.
بر اساس آخرین اطلاع خانواده کروبی، تا ساعات ابتدای امشب نیز هنوز صندوق سیار به محل حصر کروبی مراجعه نکرده بود تا از وی اخذ رای کند.
با این حال ساعتی پیش دادستانی در اطلاعیه ای که معلوم نیست چه ارتباطی با وظایف این نهاد دارد، اظهارات سخنگوی وزارت کشور مبنی بر رای دادن کروبی را تکذیب کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر