۱۳۹۴ اسفند ۸, شنبه

امیر گلستانی به اعتصاب غذای خود پایان داد

d8a7d985db8cd8b1-daafd984d8b3d8aad8a7d986db8c-amir-golestani
امیر گلستانی پس از یازده روز اعتصاب غذا یا قول مقامات قضایی از سوی دادیار ناظر بر زندان و مسئولین قضایی مبنی بر پیگیری روند رسیدگی به آزادی مشروط و همچنین از هوش رفتن همسرش مرجان پورشریفی به علت شوک عصبی در دادستانی به دلیل فشارهای بیش از حد فکری و روحی و تحمل اعتصاب وحبس او در این مدت به اعتصاب خود پایان داد .
همسر امیر گلستانی مرجان پورشریفی پس از آن با مراجعه‌ی اورژانس به دادستانی و رسیدگی‌های پزشکی وضعیتش بهتر شده و با کمک چند تن از خانواده های زندانیان به خانه بازگشته .
این دو زوج جوان از نظر روحی و عاطفی بسیار تحت فشار بوده و دوری و تحمل این دوران سخت مرجان را دچار بیماری سختی کرده که مشغول درمان می باشد و متاسفانه روند این بیماری با استرس و اضطراب‌های حبس امیر هر روز بیشتر شده و درمان را کندتر می‌کند .
امیر گلستانی متولد آبان ۵۹ مدیریت صفحات فیسبوکی «زندگی سگی» و «زندگی شیرین» را به عهده داشت که با لحنی طنز و اعتراضی به مسائل سیاسی و اجتماعی می پرداخت. او هم اینک در بند هشت زندان اوین سومین سال حبس را می گذراند.
شعبه ۵۴ دادگاه تجدیدنظر به ریاست قاضی پورعرب در فروردین ماه امسال با اعمال ماده ۱۳۴ و تجمیع جرائم گلستانی را به هفت سال و نه ماه حبس محکوم کرد. او پس از قطعی شدن حکم از بند ۳۵۰ به بند هشت منتقل شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر