۱۳۹۴ اسفند ۱۰, دوشنبه

زندانیان حافظ قرآن مشمول عفو می‌شوند


 zendan-kermanshah

رئیس‌کل‌ دادگستری استان کرمانشاه گفت که زندانیان حافظ قرآن از مزایای معنوی و عفو بهره‌مند می‌شوند. ۲۶۰۰ زندانی در استان کرمانشاه طی سال گذشته در کلاس‌های آموزش قرآن شرکت کرده‌اند و ۷۰۰ تن از زندانیان کل یا بخش‌هایی از قرآن را حفظ کرده‌اند.
به گزارش خبرگاری هرانا به نقل از تابناک، محمدرضا عدالتخواه، از زندانیان حافظ قرآن کریم تجلیل کرد و گفت: “زندانیان حافظ قرآن از مزایای معنوی و عفو بهره‌مند می‌شوند”.
وی با تشریح برنامه‌های آموزشی قرآن کریم ویژه زندانیان و کارکنان دستگاه قضایی استان که از سال گذشته در قالب طرح حبل المتین و نورالمبین به اجرا درآمده است، ادعا کرد: “حضور در محافل نورانی قرآن کریم موجب رفع کسالت‌های روحی و افزایش نشاط وشادابی است”.
این مقام ارشد قضایی استان کرمانشاه در جمع فعالان قرآنی زندان مرکزی کرمانشاه با قدردانی از مدیرکل زندان های استان و دیگر مسئولان مرتبط خاطرنشان کرد: “دادگستری کل استان به دلیل اجرای موفق طرح قرآنی حبل المتین رتبه اول پذیرش عفو محکومان سطح کشور را کسب کرده است”.
اژدر اسدبگی حفظ کل یا بخش‌هایی از قرآن کریم توسط ۷۰۰ نفر از زندانیان و همچنین شرکت ۲۶۰۰ نفر از زندانیان استان در کلاس آموزش قرآن را به عنوان فعالیتی مهم مورد تاکید قرار داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر