۱۳۹۴ اسفند ۱۰, دوشنبه

نماینده افراطی نتایج انتخابات تهران را زیر سؤال برد/ کوثری: نمی‌گویم تقلب شده اما تخلف شده‬



 نماینده سپاهی تهران در مجلس با ابراز تعجب از این که چطور حدادعادل رتبه‌اش هفتم بوده و سپس به رتبه‌ی سی و یکم سقوط کرده است، با زیر سوال بردن انتخابات می‌گوید که احتمالا تخلفی صورت گرفته است.

اسماعیل کوثری در واکنش به این که چرا اصولگرایان در انتخابات مجلس در شهر تهران رای نیاورده اند می‌گوید که تغییر رتبه هفتم یا سوم حداد عال به سی و یکم جای پیگیری و تعجب دارد.

در حالی که پیش از این هرگونه صحبتی از تقلب و تخلف در انتخابات سیاه‌نمایی برای نظام به شمار می‌رفت و انتقاد کننده یا کسانی که این دغدغه را مطرح می‌کردند از نظر سپاه و دیگر گروه‌های اقتدارگرا مستوجب مجازات بودند، امروز این نماینده سپاه با زیر سوال بردن نتایج انتخابات تهران، تلاش می‌کند بی اعتمادی مردم پایتخت به مدعیان اصول‌گرایی را توجیه کند.
اسماعیل کوثری نماینده تهران در گفت‌وگو با نامه‌نیوز در پاسخ به این سوال که آیا به باور او در انتخابات تقلب شده است؟ اظهار کرده که اگر نه تقلب اما احتمال تخلف وجود دارد و باید بررسی شود و به صورت مستند پاسخ داده شود.
وی با نادیده گرفتن فضای شهر تهران و عدم اقبال مردمی به لیست زرد اصولگرایان در روز جمعه، علیرغم دوپینگ‌های انتخاباتی و رسانه‌‌های فراوان و امکانات مالی و لجستیکی گسترده، سعی کرده است که با تشویش افکار عمومی سلامت انتخابات را با شبهه مواجه کند. کوثری در تحلیل خود اشاره به این نکته ندارد که شمارش شعبه‌هایی از تهران که ارای لیست امید در آن بالا و لیست اصولگرایان شدیدا پایین بوده است در آخرین ساعات اعلام نتایج، گزارش شده است.
وی در پایان گفته است که در حال تنظیم نامه ای برای ارسال به ستاد انتخابات هستند تا اگر تخلفی صورت گرفته است پیگیری و به صورت مستند پاسخ داده شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر