۱۳۹۴ اسفند ۷, جمعه

پیام انتخاباتی شیخ محصور: حضور مردم، اثبات ناکارآمدی ردصلاحیت‌ها


 

مهدی کروبی، از رهبران محصور جنبش سبز، با تقدیر از حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، این حضور را نشانه ناکارآمدی سیاست مهندسی انتخابات از طریق ردصلاحیت ها دانست. این در حالی است که بر اساس آخرین گفته های اعضای خانواده کروبی به خبرنگار کلمه، تا ساعت شش و نیم عصر امروز هم هنوز صندوق سیار برای رای دادن آقای کروبی برده نشده است.
وی عصر امروز جمعه هفتم اسفندماه در ملاقات با فرزندش محمدحسین در محل حصر خانگی گفت: مردم با این حضور چشمگیر خود پای صندوق های رای٬ ثابت کردند که ترفندهایی چون عدم تایید صلاحیت و رد صلاحیت نیروهای کارا٬ متعهد و مردمی حامی اصلاحات٬ دیگر جواب نمی دهد و این مهمترین پیام امروز مردم بود به مسئولین!
سحام در این باره به نقل از محمدحسین کروبی نوشت: آقای کروبی در خصوص انتخابات سه نکته را مطرح کردند. ایشان در ابتدا از مردم جهت حضور پای صندوق های رای و حساسیت آنها برای تعیین افراد اصلح برای این دو مجلس٬ قدردانی کردند و ابراز امیدواری کردند که نتیجه مطلوب نظر مردم حادث شود.
این رهبر محصور جنبش سبز در ادامه بر مسیری که بنیانگذار جمهوری اسلامی در ابتدای انقلاب بنا نهاده اشاره کرده است و برگزاری ۵ انتخابات در یک سال را نشانه‌ی تلاش امام خمینی برای جا انداختن انتخابات و حق انتخاب مردم در این کشور دانسته است.
در پایان٬ آقای کروبی تاکید کرده که مردم با این حضور چشمگیر خود پای صندوق های رای٬ ثابت کردند که ترفندهایی چون عدم تایید صلاحیت و رد صلاحیت نیروهای کارا٬ متعهد و مردمی حامی اصلاحات٬ دیگر جواب نمی دهد و این مهمترین پیام امروز مردم بود به مسئولین!
محمد حسین کروبی همچنین به سحام گفته است که آقای کروبی دو لیست مورد نظر خود را شامل ۱۶ تن نامزدهای خبرگان و ۳۰ تن از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی را آماده [کرده] و همچنان منتظر صندوق سیار است.
فرزند ارشد مهدی کروبی از فراهم نشدن امکان رای دادن آقای کروبی تا عصر امروز خبر داده و ابراز امیدواری کرده بود که این مهم از سوی فرمانداری تهران تا ساعات انتهایی مهلت رای گیری٬ فراهم شود.
این در حالی است که سخنگوی وزارت کشور ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفته بود صندوق سیار برای کروبی برده شده و او رای داده است.
شیخ مهدی کروبی چند روز پیش اعلام کرد که برای حفظ جمهوریت نظام٬ در انتخابات شرکت خواهد کرد. روز گذشته نیز رئیس ستاد انتخابات کشور وعده داد که شرایط رای دادن آقای کروبی فراهم خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر