۱۳۹۴ اسفند ۱۰, دوشنبه

محمدحسین کروبی: نتایج این انتخابات نشان داد که سال ۸۸ چه خیانت بزرگی در رای مردم کردند



محمدحسین کروبی٬ فرزند ارشد مهدی کروبی در صفحه فیس بوک خود در مطلبی کوتاه با اشاره به تفاوت آمار اعلام شده توسط وزارت کشور دولت های احمدی نژاد و روحانی مبنی بر مشارکت مردم در تهران٬ نوشته است: نتایج این انتخابات نشان داد که سال ۸۸ چه خیانت بزرگی در رای مردم کردند.
متن این یادداشت کوتاه فرزند مهدی کروبی در پی آمده:
درباره انتخابات مجلس دهم٬ اکثریت مردم معترف هستند که میزان مشارکت به قدری زیاد بود که بسیاری از آنان برای رای دادن٬ مدت های طولانی در صف های رای و در تمام ساعات رای گیری٬ به انتظار ایستاده بودند؛ به گونه ای که من نیز بیش از یک ساعت در صف رای دادن ایستاده بودم.
بنا بر اعلام وزارت کشور٬ حدود ۶۰ درصد مردم ایران و ۴۲ درصد مردم تهران در این انتخابات شرکت کردند. تصور می کنم اکثریت مردم قبول دارند که به صورت میدانی٬ میزان مشارکت در این انتخابات اگر از انتخابات سال ۸۸ بیشتر نبود٬ کمتر نیز نبوده است. ولی در انتخابات سال ۸۸، دولت احمدی نژاد میزان مشارکت در کل ایران را بیش از ۸۵ درصد و میزان مشارکت مردم تهران در انتخابات را بیش از ۷۵ درصد اعلام نمود. از آن درصدی که درباره انتخابات ۸۸ اعلام شد٬ باید به عمق فاجعه آن انتخابات پی برد و خیانت بزرگی که در رای مردم نمودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر