۱۳۹۴ اسفند ۹, یکشنبه

ابلاغ چهار ماه حکم جدید به مصطفی تاج‌زاده


 mostafa tajzadeh

مصطفی تاج‌زاده به تحمل چهار ماه حبس تعزیری دیگر محکوم شد. این زندانی ابتدا به ۶ سال حبس و در دوران زندان نیز به دلیل نامه‌نگاری و با شکایت سپاه پاسداران به یک سال حبس محکوم شده بود.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، همسر این زندانی سیاسی با اعلام خبر گفته است که طی مدت مرخصی هیچ تماسی برای بازگشت با آنها گرفته نشده و برای کمتر از ده روز، همسرش به چهار ماه حبس محکوم شده است.
مصطفی تاج زاده در ایام حبس به دلیل نامه نگارى هاى انتقادى به رهبر ایران از درون زندان، با شکایت سپاه پاسداران، به تبلیغ علیه نظام متهم شد و با عدم حضو در دادگاهى که آن را غیرعلنى و غیر قانونى خواند، توسط شعبه ٢٨ دادگاه انقلاب به ریاست قاضى مقیسه به یک سال حبس محکوم شد و با اجرای این حکم، وی در موعد قانونی که ۲۸ فروردین ۹۴ بود، آزاد نشد.
سیدمصطفی تاج‌زاده، عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب و حزب مشارکت، پس از انتخابات سال ۸۸ به اتهام اجتماع و تبانی به قصد بر هم زدن امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام، بازداشت و  از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به ۶ سال حبس محکوم شد، این حکم در دادگاه تجدیدنظر عینا تایید شد.
این زندانی سیاسی پس از بازگشت به زندان در مرداد ۸۹ در شرایطی ایزوله و جدا از دیگر زندانیان سیاسی نگهداری می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر