۱۳۹۶ تیر ۷, چهارشنبه

علم‌الهدی : آزادسازی فضای مجازی ابزار براندازی اسلام است



احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد، گفته است: آزادسازی فضای مجازی ، عدم اعمال محدودیت و مدیریت بر این فضا نوعی ابزار برای براندازی اسلام و نظام کشور است و  اگر مسئولان بگویند مسئول فضای مجازی نیستیم، بی ناموسی در کشور آزاد می شود.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از تسنیم، علم‌الهدی روز دوشنبه در خطبه های نماز عید فطر در آرام‌گاه امام هشتم شیعیان افزود: امروزه با توسعه عناصر، عوامل و اسباب ناهنجاریهایی نظیر اینترنت و ماهواره که در نتیجه توسعه صنعت الکترونیک در میان خانواده ها بوجود آمده امکان تربیت کردن نسلی زاهد و باتقوا وجود ندارد و اگر مسئولان بگویند مسئول فضای مجازی نیستیم، بی ناموسی در کشور آزاد می شود.
وی ادامه داد: مسئولان توجه داشته باشند این کشور پایگاه پیغمبر(ص) است و نباید ابزار براندازی پیامبر(ص) در کشور در حال توسعه باشد. آزادی فضای مجازی در صورتی که امکان اعمال همه نوع محدودیت سازی برای آن وجود دارد، سپردن نسل جوان به لاابالی گریهای جریان غربی است.
امام جمعه مشهد گفت: چنانچه مسئولان نظام بگویند ما نسبت به فضای مجازی مسئول نیستیم بی ناموسی در این کشور آزاد می شود و جان و ناموس مردم امنیت نخواهد داشت. فضای مجازی مانند فضای واقعی است و فرهنگ و فکر اسلامی مردم در این فضا امنیت ندارد لذا باید محدودیتهای لازم در این فضا ایجاد و این فضا از حالت تهدید برای جامعه و جوانان خارج شود.
علم الهدی ادامه داد: مردم و مسئولانی که در مقابل مساله بی حجابی و بدحجابی در جامعه بی تفاوت باشند در مبارزه با اهانت به رسول الله بی تفاوت هستند. تنها نباید توقع داشت که نیروی انتظامی با مساله بدحجابی برخورد کند زیرا رضاخان با بکارگیری تمامی مامورانش نیز نتوانست زنان ایرانی را بی حجاب کند. همه مردم، علما و مسئولان نسبت به مبارزه با بدحجابی مسئول هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر