۱۳۹۶ خرداد ۲۹, دوشنبه

شکنجه کودک سه ماهه توسط والدین ؛ سوزاندن کودک با سیگار و آب داغ


 

دادستان کرمانشاه گفت که کودک سه ماهه‌ای که به دست والدین خود مورد اذیت، آزار و سوختگی از جمله سوزانده شدن با سیگار و آب داغ قرار گرفته بود به علت عدم صلاحیت والدین به بهزیستی معرفی و پرونده قضایی برای والدین کودک تشکیل شد.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از میزان، محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از وقوع یک فقره کودک آزاری در کرمانشاه خبر داد و گفت: “مورخ ۲۵/ ۰۳/ ۱۳۹۶۶ پرونده‌ای با موضوع کودک‌ آزاری و ایراد صدمه بدنی عمدی از طریق سوزاندن با سیگار و شیء داغ در نواحی مختلف بدن کودک سه ماهه به وسیله پدر و مادرش به علت اعتیاد شدید به مواد صنعتی از نوع شیشه با شکایت مادر بزرگش به دادستانی کرمانشاه واصل می‌گردد”.
وی گفت: “با توجه به مدارک ارائه شده (تصاویر تهیه شده از نواحی سوختگی) و احتمال صحت ادعای شاکیه پرونده قضایی سریعاً تشکیل و با دستورات ویژه جهت انجام تحقیقات به مرجع انتظامی ارسال شد”.
صادقی ادامه داد: “در همان تاریخ پدر طفل به دادسرا دعوت شد و با توجه به تأیید مراتب از سوی مشارالیه و  معاینه  اعضای بدن طفل و مشاهده سوختگی در نواحی گوش، بازو، سینه و پا‌ها به‌وسیله سیگار و آلات استعمال مواد مخدر، آثار شدید سوختگی کاملاً مشهود بود”.
این مقام قضایی اظهار کرد: “از همین روی متهم به همراه پرونده در ساعت غیراداری به واحد فوریت‌های قضایی دادسرای مرکز استان اعزام شد که با عنایت به اقرار صریح متهم به اینکه به علت اعتیاد شدید خودم و همسرم به مواد صنعتی از نوع شیشه یک‌بار دخترم را زیر آب داغ گرفتم، ولی سوختگی‌های دیگر توسط همسرم ایجاد شده است با صدور قرار تأمین کیفری متناسب به زندان معرفی شد”.
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه تصریح کرد: “در همین راستا دستورات قاطع جهت شناسایی و جلب مادر کودک و همچنین معرفی کودک به اداره بهزیستی به سبب عدم صلاحیت والدین در نگهداری فرزند و اعمال اقدامات درمانی برای بزه دیده صادر شده است”.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر