۱۳۹۶ خرداد ۲۸, یکشنبه

افشا‌گری از درون زندان اوین/ نویسنده کتاب شنود اشباح به چه جرمی در زندان است؟



مدت‌هاست که از بازدداشت رستمی (مدیر سایت عماریون) و رضا گلپور می‌گذرد. تیمی که در سالهای اصلاحات علیه اصلاح طلبان و بعدها در مواجهه با جریان مشایی موارد زیادی را مطرح کردند که ادعا می شد اسناد اطلاعاتی است. عبدالرضا داوری از اعضای رسانه‌ای جریان احمدی‌نژاد که در زندان به سر می‌برد در پیام که از طریق همسرش بر روی کانال وی منتشر شد از اتهام این فرد پرده برداشته و می‌نویسد: امروز در کتابخانه بند ۴ زندان اوین، (رضا – گ) نویسنده کتاب جنجالی (ش – الف) را دیدم.
می گفت با اتهام |جاسوسی برای اسرائیل، تبانی و اجتماع اسلحه علیه امنیت ملی و توهین به رهبری| حدود ۸ ماه است که بازداشت موقت بسر می برد. (رضا – گ) می گفت توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شده و حدود ۶ ماه در بند دوالف زندانی بوده است.
مورد (رضا – گ) بسیار عجیب است. او که زمانی نویسنده محبوب حاج حسن شایانفر، رئیس دفتر پژوهش های روزنامه کیهان بود و گزارش های جنجالی اش علیه اصلاح طلبان و اطرافیان دکتر احمدی نژاد سرلوحه سایت عماریون و جزو منابع درسی دوره های بصیرت افزایی برادران بود، اینک توسط همان برادران با اتهام جاسوسی برای اسرائیل، اقدام مسلحانه علیه امنیت ملی و توهین به رهبری در بند است و در انتظار دادگاهی که تیرماه به ریاست قاضی صلواتی برگزار خواهد شد.
مهمترین موضوع در مورد او اتهام جاسوسی برای اسرائیل و اقدام مسلحانه است. تیم او که خود سالها بود دیگران را متهم به جاسوسی می کرد، حالا به همان اتهام بازداشت شده و عجیب‌تر اینکه هیچ کس و هیچ نهادی درباره این اتهامات برای مردم توضیح نمی دهد. در این مورد هرگز رفتاری که با دیگران شده بود را شاهد نیستیم. اعترافات او هرگز بر روی صفحات تلویزیون نشانده نمی شود . اگر اعترافات او منتشر شود در آن صورت بسیاری از اصولگرایان باید نسبت به گذشته خود توبه کنند. چرا که حرفهایی که در این سالها علیه اصلاح طلبان مطرح می کردند بیشتر واگویه‌های دروغ‌هایی بود که از سوی این تیم به فضای رسانه ای و سیاسیون به عنوان اسناد تزریق می شد.
فراموش نکنیم که الله کرم که امروز در مورد آتش به اختیار بود در عدم ورود زنان به ورزشگاه بیانیه می‌دهد روز ثبت نام برای انتخابات شوراها از گلپور نام برده و به سبب همکاری‌های گذشته با او گفته: دونفر افشاگری کردن گلپور و ایشان (یاشار سلطانی) اما حالا ایشان (سلطانی) بیرون است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر