۱۳۹۶ تیر ۳, شنبه

تجاوز سه مرد به دختری مقابل چشمان نامزدش



پسر جوان با همدستی دایی و دوستش دختر نوجوان را که سرگرم درس خواندن بود در برابر چشمان نامزدش هدف تجاوز جنسی قرار دادند.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از رکنا، سه پسر جوان که به قصد دزدی وارد خانه ای در آبادان شده بودند با زخمی کردن نامزد یک دختر جوان ۱۷ ساله، به او تجاوز کزدند.
مهدی، مجرم اصلی پرونده، که در حین کیف قاپی در یکی از خیابانهای آبادان دستگیر شده بود، گفت: درحالی‌که همگی چاقو به‌دست بودیم از بالای دیوار وارد خانه شدیم و ابتدا پسر جوان را هدف کتک‌کاریقراردادیم و سپس به سراغ دختر نوجوان که گویا سرگرم درس خواندن بود رفتیم و در حالی که پسر جوانمی‌خواست دست ازسرشان برداریم متوجه شدیم که وی نامزد رسمی دختر نوجوان است.
راه بازگشت نداشتیم و مجبور شدیم نقشه‌مان را عملی کنیم و در حالی که نامزد این دختر جوان را با چند ضربه چاقو زخمی کرده بودیم، همگی به صورت جداگانه اقدام به آزار و اذیت دختر نوجوان کردیم.
مهدی ادامه داد: زمانی که قصد خارج شدن از خانه را داشتیم دست به سرقت وسایل باارزش داخل خانه کرده و پا به گذاشتیم.
وی گفت: فکر می‌کردیم دختر نوجوان و نامزدش از ترس آبرویشان ماجرا را به پلیس گزارشنمی‌کنند اما چند روز بعد متوجه شکایت آنها شدیم و تصمیم به فرار گرفتیم.
نامزد دختر نوجوان این سناریوی سیاه در برابر چشمان وی به اجرا رسیده بود به بازپرس پرونده گفت: همسرم در خانه تنها بود که برای سرکشی به دیدنش رفتم و پس از چند ساعت به خانه‌مانبرگشتم که در میان راه متوجه جا ماندن ریموت خانه پدرم در خانه نامزدم شدم و به همین خاطر  دوباره به آنجا بازگشتم.
وی افزود: هنوز لحظاتی نگذشته بود که این جوان همراه دو مرد دیگر وارد خانه شدند و با تهدید چاقو قمه مرا زخمی و نامزدم را هدف سناریوی شیطانی خود قراردادند.
در ادامه نسرین که شرایط روحی سختی را می‌گذراند و در حالی که اشک می‌ریخت به بازپرس پور عسکر گفت: شب حادثه من در حال درس خواندن بودم که ۳ مرد با تهدید چاقو وارد خانه‌مان شده و پس از کتک‌کاری مرا هدف آزار و اذیت قراردادند و سپس وسایل باارزش خانه‌مان را به سرقت بردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر