۱۳۹۶ خرداد ۳۱, چهارشنبه

قتل ناموسی در شیراز؛ مردی دخترش را جلوی چشم مردم خفه کرد.

مردی در شیراز دخترش را خفه کرد و جنازه را به پلیس تحویل داد. متهم مدعی است که از مدتی قبل به دخترش درباره رفتارهایش تذکر داده اما وقتی دیده که او دستبردار نیست، تصمیم به قتل وی گرفته است.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از خبرجنوب، چند روز قبل جنایت هولناکی در یکی از خیابان های شیراز اتفاق افتاد که مردی دخترش را به طرز فجیعی به قتل رساند. آن روز شاهدان حادثه مردی را دیدند که پس از پیادهشدن از یک خودروی سواری، به سمت دخترش که در صندلی جلوی خودرو نشسته بود رفت و او را با شالش خفه کرد.این مرد پس از قتل جسد را به کلانتری برد و خود را تسلیم کرد.
با توجه به حساسیت پرونده موضوع به درخشان بازپرس دادسرای جنایی شیراز گزارش و وی نیز در محل حاضر شد.از این رو به دستور بازپرس پرونده جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت.
ساعت ها از این جنایت گذشت تا اینکه پرونده برای ادامه رسیدگی در اختیار بازپرس جنایی قرار گرفت.
وی با توجه به سرنخ های به دست آمده از پزشکی قانونی خواست مشخص کند علت دقیق مرگ چه بوده است.نتیجه پزشکی قانونی مشخص کرد که قربانی به دلیل خفگی جان خود را از دست داده است از این رو تحقیقات پیرامون این موضوع متمرکز شد.
با این گزارش، بازپرس پرونده پدر قربانی را به دادسرا احضار کرد تا بار دیگر از وی تحقیق کند.در بازجویی های اولیه مشخص شد که این مرد دخترش را خفه کرده و سپس با مراجعه به پلیس مدعی شده که به دلیل اختلافات قبلی دست به این جنایت زده است.پدر جنایتکار در همان بازجوییهای اولیه به قتل دخترش اعتراف کرد.
وی گفت: از مدتی قبل با دخترم دچار اختلاف شدم. این اختلافات آنقدر شدید شد که از او کینه به دل گرفتم و نقشه انتقامجویی کشیدم.
با رفتارهایش باعث شده بود که آبروی ما جلوی بستگان برود. روز حادثه او را سوار خودرو کرده و از خانه بیرون رفتم.
در میان راه باهم درگیر شده گوشه ای توقف کرده و می خواستم با او صحبت کنم اما بی فایده بود. از این رو با شال او را خفه کرده و پس از اطمینان از مرگش به سمت کلانتری رفته و خودم را معرفی کرده و جسد را تحویل دادم.
پس از اعترافات متهم برای وی قرار بازداشت صادر شد و تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر