۱۳۹۵ اسفند ۲۱, شنبه

ضرب و شتم عیسی سحرخیز از سوی نیروهای امنیتی در بیمارستان



مأموران امنیتی روز جاری به اتاق عیسی سحرخیز در بیمارستان مراجعه کرده و ضمن تفتیش وسایل وی اقدام به ضرب و شتم این زندانی سیاسی نیز نموده‌اند.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، عیسی سحرخیز که برای سپری کردن مراحل درمان تحت تدابیر امنیتی در بیمارستان قلب نگهداری می‌شود، صبح امروز، پس از یورش مأموران به اتاق وی جهت تفتیش وسایل، از سوی این مأموران مورد ضرب و شتم قرار گرفته و هم‌اکنون در وضعیت نامساعدی به سر می‌برد.
وب‌سایت کلمه در این خصوص گزارش کرده است؛ ساعت پنج و نیم صبح امروز، یکی از افراد کادر سازمان زندان‌ها به همراه دو سرباز به اتاق عیسی سحرخیز در بیمارستان قلب، برای تفتیش وسایل وی رفتند. در این تفتیش که در حالت غیرعادی و وحشیانه‌ای صورت گرفته‌است، عیسی سحرخیز ابتدا از تخت به زیر افتاده و پس‌ازآن نیز به دلیل پیگیری دلیل این رفتار از سوی مأموران مورد ضرب و شتم آنان قرار گرفته است.
 بر اساس این گزارش وی در حال حاضر زیر دستگاه اکسیژن است و اوضاع جسمی مناسبی ندارد.
در آخرین روزهای شهریورماه سال جاری عیسی سحرخیز، روزنامه‌نگار و زندانی سیاسی، از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ۲۱ ماه زندان محکوم شد. پیش از آن او در دادگاه بدوی به دو سال حبس بابت توهین به رهبری و یک سال حبس به اتهام تبلیغ علیه نظام محکوم شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر