۱۳۹۶ فروردین ۹, چهارشنبه

درخواست حزب اعتماد ملی از “هنگامه شهیدى”: به اعتصاب غذایتان پایان دهید!



حزب اعتماد ملی از “هنگامه شهیدى” درخواست کرد به اعتصاب غذایش پایان دهد.
به گزارش سحام متن نامه قربانعلی قائمی دبیر حزب اعتماد ملی استان تهران به این شرح است:
سرکار خانم هنگامه شهیدی
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی استان تهران
باسلام و آرزوی سلامتی شما
ایران اسلامی همواره فداکاری های مردان و زنان آزادی خواه خود را که در راستای تحقق اهداف متعالی مردم این سرزمین، صورت گرفته است به یاد خواهند داشت و تا ابد ذره ذره خاک این مرز و بوم به حقانیت آنها شهادت خواهد داد، چرا که تاریخ همواره زنده است.
خانم هنگامه شهیدی، صدای اعتصاب غذای کنونی تو به گوش آنانی که گوش شنوا داشته باشند، رسیده است و آنانی که نخواهند بشوند حتی با از خود گذشتگی تو و امثال تو نیز صدای عدالت خواهی ات را نخواهند، شنید.
حیات شما و امثال شما برای آن که همواره جامعه مان دیده بان های هوشیاری در جهت اصلاح کژی ها و کاستی ها داشته باشید، لازم است.
چرا که به تاسی از اسوه صبر و مقاومت حضرت زینب سلام الله علیها، امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ی آحاد جامعه است و زن و مرد نمی شناسد.
خانم شهیدی، جامعه ما به نسل عدالت خواه، نیاز دارد چرا که همین نسل است که آینده وطن و هویت ملی را رقم می زند.پس به نمایندگی از اعضای حزب اعتماد ملی از جنابعالی که مشاوری صادق برای دبیر کل محصور بوده اید و از اعضای فعال شورای حزب در استان تهران می باشد، درخواست می نمایم، اعتصاب غذای خود را بشکنید چرا که، ایران، زنان آگاه و دلسوز کشور و بانوان حزب اعتماد ملی به فداکارانی که حاضر می شوند از جان خود به خاطر اهداف والاتر بگذرند، شدیدا نیاز دارد.
خانم شهیدی از بیماری قلبی و فیبرومیلاژیا رنج می برد و بر اساس گواهی پزشکان ممکن است به علت استرس روحی و فشار فیزیکی به مرگ در زندان دچار شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر