۱۳۹۵ اسفند ۲۹, یکشنبه

در آستانه فرارسیدن سال نو؛ اخراج شماری از پرسنل بیمارستان شهر کتالم رامسر و تحصن کارکنان



در آستانه شب عید و فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروزی، در شهرستانی گردشگری همچون رامسر حوالی ظهر امروز دانشگاه آزاد تنکابن اقدام به تعدیل پرسنل و کادر درمانی بیمارستان شهر کتالم در شهرستان رامسر کرده است.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از رامسرنوین، در آستانه شب عید و فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی، در شهرستانی همچون رامسر حوالی ظهر امروز دانشگاه آزاد تنکابن اقدام به تعدیل پرسنل و کادر درمانی بیمارستان شهر کتالم در شهرستان رامسر کرده است.
طبق این تصمیم، افراد و پرسنل قراردادی این مجموعه به علت کمبود منابع مالی تعدیل می‌شوند و عملا بیمارستان شهر کتالم به تعطیلی خواهد انجامید.
دکتر صلواتی معاون اداری مالی دانشگاه آزاد تنکابن که مسؤولیت اعلام این خبر را به پرسنل بیمارستان کتالم داشته است در جمع مردم و کارکنان بیمارستان کتالم، اظهار کرد: جلسه شورای تامین که هفته پیش در خصوص بیمارستان کتالم برگزار شد از قبل هماهنگی نشده بود و به همین منظور دکتر صمدی حضور نیافت.
وی افزود: در خصوص بحث نیروی کار حدود هشت ماه پیش مشکلات و چالش‌ها را گفتیم و دست دوستی دراز کردیم اما نتیجه نگرفتیم و در حال حاضر دچار حاشیه شده‌ایم.
معاون اداری مالی دانشگاه آزاد تنکابن بیان کرد: زیان‌دهی بیمارستان کتالم در سال حدو ۲ میلیارد تومان است و همین امر باعث تعدیل نیرو شد.
صلواتی تصریح کرد: ما یک مجموعه‌ای در بیمارستان کتالم داریم که پرداخت حقوقشان در حد توانمان نیست.
وی اعلام کرد: در حال حاضر تعدیل نیرو قرارداد معین با پرستل بیمارستان کتالم است.
صلواتی یادآور شد: تمام نیروهایی که در بیمارستان می‌مانند، پرسنل قدیمی در رشته خودشان هستند.
در این بین شهروندی خطاب به دکتر صلواتی گفت: شما حتی نیروهای قدیمی را نیز در حال اخراج هستید.
دکتر صلواتی پاسخ داد: ما نیازسنجی کردیم.
مجدداً یک شهروند دیگر اظهار کرد: بیمارستان کتالم نیاز لازم مردم منطقه کتالم و ساداتشهر است، نیاز دانشگاه آزاد تنکابن در برهه‌ای به داشتن بیمارستان بود و برای همین بیمارستان کتالم به اسم بیمارستان ثبت شد و الان دیگر نیازی به بیمارستان کتالم ندارد و برای همین در فکر تعدیل نیرو است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر