۱۳۹۶ فروردین ۷, دوشنبه

شباهت حمید لولایی به حسن روحانی بهانه ای برای سانسور فیلم “سه بیگانه” شد



شباهت حمید لولایی به حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران، باعث شد که عوامل سازنده فیلم “سه بیگانه” برای ایجاد تغییرات و حذف برخی صحنه‌ها، تحت‌فشار قرار گیرند.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، وزارت ارشاد ادامه نمایش فیلم “سه بیگانه” را به حذف برخی صحنه‌های مربوط به شخصیتی که حمید لولایی آن را بازی می‌کند، منوط کرده است.
بنابر گزارش فارس، فیلم سینمایی «سه بیگانه» کمدی اجتماعی است که بر پایه  طنز موقعیت ساخته‌شده و با حضور بازیگران نام‌آشنا در حوزه طنز توانسته نظر مخاطب را به خود جلب کند. یکی از شخصیت‌های داستان را حمید لولایی عهده‌دار است که گریم آن به‌گونه‌ای طراحی‌شده که شباهت زیادی به رئیس‌جمهور (حسن روحانی) دارد  و این شخصیت با موقعیت‌هایی که برایش ایجاد می‌شود صحنه‌هایی خلق می‌کند که باعث خنده مخاطب می‌شود.
از ابتدای اکران این فیلم به دلیل شباهت زیاد شخصیت روحانی فیلم (حمید لولایی) به رئیس جمهور از سوی وزارت ارشاد به سازندگان اثر اعلام شده که بخش‌هایی از فیلم باید اصلاح شود. اما به دلیل تعطیلی لابراتوارها سازندگان امکان اصلاح نداشتند. با پایان تعطیلات نوروزی نیز دوباره مدیران ارشاد خواستار تغییر در فیلم شدند و فشارها همچنان بر عوامل وجود داشت که برخی صحنه‌ها که برای مخاطب دلنشین است از فیلم حذف شد. یکی از صحنه‌هایی که به نظر می‌رسد مد نظر ارشاد است صحنه‌ای است که در تبلیغات فیلم هم از آن استفاده شد و کلید به شخصیت روحانی از سوی همسایه‌های آپارتمان ارائه می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر