۱۳۹۵ دی ۱۳, دوشنبه

حمایت بهنام ابراهیم زاده و سهیل بابادی از زندانیان در اعتصاب غذا


حمایت بهنام ابراهیم زاده و سهیل بابادی از زندانیان در اعتصاب غذا

روز یکشنبه ۱۲ دی ماه ۱۳۹۵ دو تن از زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر کرج، طی نامه ای حمایت خود را از زندانیان در اعتصاب غذا اعلام کرده اند.
به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی؛ بهنام ابراهیم زاده و سهیل بابادی دو تن از زندانیان سیاسی در زندان فوق امنیتی رجایی شهر، طی نامه ای از زندانیان سیاسی در اعتصاب غذا حمایت کرده و در ادامه نامه خود از لزوم حمایت های مردمی، سازمان و نهادهای حقوق بشری سخن به میان آورده اند.
شرح کامل این نامه را که در اختیار خبرگزاری بام قرار گرفته است در زیر می خوانید:
اگرچه در طی روزهای اخیر، با انتشار بیانیه ای حمایت خود را از خواست، اعتراض و اعتصاب زندانیان سیاسی آرش صادقی، سعید شیرزاد، علی شریعتی و مرتضی مرادپور اعلام کرده ایم اما امروز نیز با وجود وضعیت نگران کننده اعتصاب غذای همرزمانمان، خصوصا آرش صادقی که همگی ما زندانیان سیاسی قربانی سیاست های سرکوبگرانه و ضدحقوق بشری حاکمان بی تدبیر شده ایم از این کمپین حمایت کرده و معتقدیم هر آزاده ای که به حقوق بشر و انسانیت می اندیشد باید از این کمپین حمایت کند.
بی شک، فشار و حمایت های شما مردم، انسان های آزادی خواه و تمامی شخصیت های سیاسی و سازمان ها و نهادهای حقوق بشری و انسان دوست بود که در اعتصاب غذای فعال کارگری جعفر عظیم زاده و اسماعیل عبدی از اعضای کانون صنفی معلمان، و در آخرین مورد زندانی سیاسی مرتضی مرادپور در زندان تبریز، جمهوری اسلامی را مجبور به عقب نشینی کرد و این عزیزان توانستند به خواسته های برحق خود دست یابند.
اکنون نیز لازم است در سطح وسیع و گستره و متحدانه در کنار این عزیزان بود و نباید از هر اقدامی که مسئولان جمهوری اسلامی را به تغییر رفتار و عقب نشینی وا می دارد غافل بمانیم.
من زندانی سیاسی، فعال کارگری و کودک بهنام ابراهیم زاده به همراه همبندی ام زندانی سیاسی سهیل بابادی ضمن آنکه عمیقا نگران وضعیت جسمانی آرش صادقی و سایر زندانیان در اعتصاب غذا هستیم، ادامه بی توجهی دستگاه قضایی و دیگر مسئولان، نسبت به ادامه اعتصاب غذای زندانیانی که مدت ها است در اعتصاب به سر می برند را محکوم کرده و صراحتا اعلام می کنیم که هر گونه اتفاق ناگواری که برای این عزیزان روی دهد مسئولش دولت مردان ایران خواهند بود.
بهنام ابراهیم زاده و سهیل بابادی زندانیان سیاسی زندان فوق امنیتی رجایی شهر کرج (گوهردشت)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر