۱۳۹۵ دی ۲۸, سه‌شنبه

بخاری نفتی مدرسه در شیروان حادثه ساز شد


 

واژگونی بخاری نفتی در کلاس درس یک روستا در شیروان استان خراسان شمالی باعث آتش سوزی در کلاس درس شد اما با فداکاری معلم این کلاس دانش آموزان آسیبی ندیدند.
به گزارش خبرگزاری هرانابه نقل از رکنا، مدیر آموزش‌ و پرورش شیروان گفت: “خوشبختانه آتش‌سوزی کلاس پیش ساخته مدرسه روستای پالکانلو سفلی شیروان خسارت جانی نداشته است”.
سعید رحمانی فضلی در شیروان اظهار داشت: “فداکاری معلم شیروانی مانع از گسترش آتش‌سوزی مدرسه روستای پالکانلو سفلی شد”.
رحمانی فضلی گفت: “در کلاس درس روستای فوق که به خاطر واژگونی بخاری نفتی آتش‌سوزی رخ داد معلم فداکار به‌محض اتفاق این حادثه به داخل کلاس رفته و بخاری را به بیرون انتقال داده است”.
وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه در این حادثه دانش‌آموزان آسیب‌ ندیده‌اند افزود: “حادثه زمانی اتفاق افتاد که زنگ تفریح بوده و تمام دانش‌آموزان داخل حیاط بودند و صرفاً ۲ نفر از دانش‌آموزان در کلاس حضور داشته‌اند”.
مدیر آموزش‌ و پرورش شیروان با بیان اینکه هم‌اکنون برای تعمیرات لازم تمام دانش‌آموزانی که در این مدرسه تحصیل می‌کردند به مدرسه دیگری منتقل داده‌ شده‌اند گفت: “مدرسه‌ای که دچار حادثه آتش‌سوزی شد از مدارس پیش‌ساخته بوده است”.
رحمانی فضلی با بیان اینکه سامانه گرمایشی بسیاری از مدارس روستا در شیروان از استانداردهای لازم برخوردار است گفت: “سعی بر این است در بخش گرمایشی به‌صورت موتورخانه‌ای انجام شود”.
مدیر آموزش‌ و پرورش شیروان اظهار داشت: “به‌ محض وقوع حادثه آتش‌سوزی کارشناسان ارزیابی و عملکرد و معاونت آموزش ابتدایی در محل حاضر و کلاس درس را به ساختمان متوسطه یک انتقال دادند”.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر