۱۳۹۵ آبان ۴, سه‌شنبه

دادگستری تهران: برخورد قانونی با بازیگران پیوسته به شبکه‌های ماهواره‌ای


غلام حسین اسماعیلی-برخورد با بازیگران پیوسته به جم

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: با بازیگرانی که به شبکه‌های ماهواری‌ای پیوسته‌اند در صورت بازگشت براساس قانون رفتار خواهد شد.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از خبرگزاری فارس، غلامحسین اسماعیلی در خصوص شیوه برخورد دستگاه قضایی کشور با بازیگرانی که به شبکه‌های ماهواره‌ای پیوسته بودند و حالا قصد بازگشت به ایران را دارند، گفت: مطلبی از سوی مسئولان سازمان سینمایی مطرح شده که یک بیان عمومی بوده است.
وی افزود: با کسانی که با شبکه‌های معاند همکاری می‌کنند در صورت بازگشت به کشور مطابق قانون برخورد شده و فعالیت‌هایشان محدود می‌شود.
اسماعیلی گفته است که «تا این لحظه کسی درخواستی برای بازگشت به کشور نداشته است.» این درحالی‌است که چندی پیش حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی در برنامه‌ای تلویزیونی ادعا کرده بود برخی از این مهاجرین طی تماس‌هایی ابراز ندامت کردند و بخش حراست نیز برخوردهای خوبی با این افراد داشته است.
وی گفته بود: راه بازگشت را نبسته‌ایم تا اگر خواستند بازگردند. با بخش‌های مختلف صحبت کردیم هرچند که برخورد لازم و قانونی با بازیگران پیوسته به شبکه GEM صورت خواهد گرفت.
همچنین ایوبی در پاسخ به این‌که این افراد پس از بازگشت ممنوع‌الفعالیت خواهند بود، ادعا کرد: تا به امروز حدود ۱۰-۱۲ نفر از این مهاجرین بازگشته‌اند و اظهار ندامت کرده‌اند، این‌که چه برخوردی پس از بازگشت با این افراد خواهد شد تنها در اختیار سازمان سینمایی نیست و فراتر از این سازمان است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر