۱۳۹۵ آبان ۹, یکشنبه

اعتراف پزشک تبریزی به قتل «تکذیب شد»

Image result for ‫اعتراف پزشک تبریزی به قتل «تکذیب شد»‬‎
خبرگزاری‌های ایسنا و ایلنا به نقل از «یک فرد نزدیک به خانواده» علیرضا صلحی، گزارش داده‌اند که اعتراف این پزشک تبریزی به قتل همسر و مادربزرگش صحت ندارد.
در این گزارش که یکشنبه ۹ آبان منتشر شده، آمده است: «خبر اعتراف ایشان کذب محض است. متاسفانه عده‌ای بجای اینکه پیگیر اخبار صحیح و دقیق باشند، دنباله‌روی شایعات مطرح شده بین مردم هستند و اعتبار و اخلاق رسانه‌ای خود را فدای افزایش مخاطب و درآمد کرده‌اند».
پیشتر در همین روز، خبرگزاری فارس به نقل از یک «منبع آگاه» گزارش داد که پزشک تبریزی که گفته می‌شد همسر و مادربزرگش بر اثر خوردن غذای نذری فوت کرده‌اند، به «دست داشتن در قتل این دو اعتراف کرده است».
علیرضا صلحی، پزشک تبریزی است که در سال‌های اخیر به دلیل نسخه‌های خوش‌خطی که برای بیمارانش می‌نوشت و تجویز آهنگ‌های محمدرضا شجریان برای درمان بیماری، در شبکه‌های اجتماعی مشهور شده بود.
پیشتر، برخی مقام‌ها گزارش‌ها درباره مرگ همسر و مادر بزرگ این پزشک به دلیل مصرف «غذای نذری مشکوک» را تایید کرده بودند.
وزیر بهداشت و رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی نیز از پیگیری این پرونده خبر داده بودند.
وب‌سایت محلی «عصر تبریز» از نخستین رسانه‌هایی بود که خبر درگذشت دو عضو خانواده این پزشک تبریزی در روز ۱۸ مهرماه را منتشر کرده بود.
این وب‌سایت نوشته بود که «فردی نا‌شناس با مراجعه به مطب این پزشک، غذایی که ظاهرا به سیانیک یا قرص برنج آلوده بوده را تحویل وی می‌دهد» که بر اثر مصرف آن٬ تعدادی از اعضای خانواده وی دچار مسمومیت شده و به بیمارستان منتقل می‌شوند.
خبرگزاری ایلنا٬ آقای صلحی را از فعالان سیاسی آذربایجان شرقی و عضو حزب «اتحاد ملت» اعلام و مرگ دو عضو خانواده وی را هم به نقل از نزدیکان او تایید کرد.
در آن هنگام، جمال حسینی٬ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، به خبرگزاری مهر گفت که «مسمومیت غذایی این خانواده مشخص و قطعی شده است».
اما در روز هفت آبان، سایت سلامت آنلاین به نقل از یکی از دوستان علیرضا صلحی نوشت که این پزشک بازداشت شده و کارآگاهان مشغول بازجویی از او هستند.
به گفته این دوست آقای صلحی، او با همسرش اختلافی نداشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر