۱۳۹۵ آبان ۸, شنبه

قتل ناموسی:زنی توسط شوهرش کشته شد


مرد همسرکش

شامگاه ۲۶ مهر امسال مردی با کلانتری کیانمهر کرج تماس گرفت و خبر داد همسرش را کشته و می‌خواهد تسلیم شود.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از جام جم آنلاین، ماموران با ورود به طبقه سوم این ساختمان در محله کیانمهر، با مردی میانسال که خود را قاتل معرفی می‌کرد و جسد زن میانسال روی تختخواب مواجه شدند. با کشف این جسد، تیمی از ماموران بررسی صحنه جرم همراه گروهی از کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی و بازپرس جنایی در محل جنایت حضور یافتند. بررسی‌ها نشان می‌داد، ساعاتی از مرگ این زن می‌گذرد و او بر اثر خفگی فوت کرده است.
مرد متهم به قتل هم در صحنه جنایت بازداشت شد و در بازجویی‌ها به قتل همسرش اعتراف کرد.مرد میانسال مدعی است زمانی که متوجه دوستی  همسرش با مرد معتاد شد، زنش را خفه کرده و تسلیم ماموران شده است.
مرد معتاد با انتقال به شعبه اول بازپرسی دادسرای امور جنایی کرج مورد بازجویی قرار گرفت و هرگونه ارتباط با مقتول را انکار کرد و به قاضی پرونده گفت: من با شوهرعمه و خانواده مقتول آشنایی داشته و با آنها در رفت‌وآمد بودم.
روز حادثه نیز مقتول با من تماس گرفت تا او را به بیمارستان منتقل کنم، به خانه‌اش رفتم که شوهر او سر رسید و اجازه گفت‌وگو به من را نداد و بعد آنجا را ترک کردم، بعد از دستگیری متوجه شدم زن آشنایمان به قتل رسیده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر